Geregistreerd op: 11-6-2012 Berichten: 1645 Woonplaats: in de buurt van Trooper en Blackbert
Geplaatst: Zo, 26 Okt. 2025, 20:35 Onderwerp: benzinepomp is stout
Zo.
Eindelijk tijd gehad om de 950 een eerste wasbeurt te geven en de benzinepomp te demonteren. Ze ziet eruit alsof ze 100 jaar op de bodem van de zee heeft gelegen.
Ik vrees dat de optische ogen door de vele aanslag niet meer "zien". Reinigen met wat reiniger en een tandenborstel helpt niet.
Als ik de polen van een accu aansluit op de + en de - van de pomp, dan beweegt ze wel 1 keer. Maar als ik de polen van die accu aansluit op de stroomkabel van de pomp dan gebeurt er niets.
(Het losse draadje zat wel degelijk vast, het kwam per ongeluk los tijdens de manipulaties. Ik heb het eerst weer gesoldeerd en dan pas een accu aangesloten)
20251026_171755.jpg
Beschrijving:
Bestandsgrootte:
351.71 KB
Weergegeven:
3 keer
_________________ Leap, and the net will appear.
Sinds 2008 de trotse eigenaar van een KTM 950 Adventure van 2005. 139.000 km and still counting.
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Je mag niet stemmen in polls Je mag geen attachments plaatsen in dit forum Je mag bestanden downloaden in dir forum