Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Vrom
Geregistreerd op: 25-11-2008 Berichten: 188 Woonplaats: Schellebelle - B -
|
Geplaatst: Za, 26 Nov. 2011, 22:11 Onderwerp: GEZOCHT : behuizing koppeling & startrelais |
|
|
Wie weet of er nog ergens op zolder of in de garage na een onzachte aanraking of herstelling iets blijven liggen is, alvorens ik nieuwe exemplaren bestel
Ik zoek dus de complete koppelingsbehuizing. Het interne werk is al gereviseerd maar ze blijft druk verliezen, dus het binnenwerk is uitgesleten.
Het hendel mag kapot zijn, uiterlijk is de mijne perfect dus er kan één en ander overgezet worden
Tweede item is een startrelais... met de koperen verbinding naar de hoofdzekering intact welteverstaan.
Die van mij is voorlopig overbrugd met een stukje draad, maar ik zal me toch zekerder voelen met de origineel bedoelde verbinding
 _________________ Verantwoord jezelf nooit, uw vrienden hebben het niet nodig en uw vijanden geloven het toch nooit.
www.VROM-rijopleidingen.be |
|
Naar boven |
|
 |
StevenD

|
Geplaatst: Zo, 27 Nov. 2011, 20:53 Onderwerp: |
|
|
Startrelais heb ik wel op reserve, over.
Een koppelingspompje niet, maar die zijn nieuw ook niet heel duur hoor. Weet je zeker dat ie het boven verliest, je raak de olie dus niet kwijt? Even de boring nameten, dan weet je het zeker. _________________ Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector. |
|
Naar boven |
|
 |
Vrom
Geregistreerd op: 25-11-2008 Berichten: 188 Woonplaats: Schellebelle - B -
|
Geplaatst: Ma, 28 Nov. 2011, 7:26 Onderwerp: |
|
|
Wel beneden zit een Oberon en bovenaan is net een revisiekit gestoken. Als ik gewoon een beetje druk zet tegen het koppelingshendel zit ik na een halve minuut gewoon tegen het stuur... ze laat dus door.
Pm me even wat dat relais moet kosten met verzending  _________________ Verantwoord jezelf nooit, uw vrienden hebben het niet nodig en uw vijanden geloven het toch nooit.
www.VROM-rijopleidingen.be |
|
Naar boven |
|
 |
Daan

|
Geplaatst: Ma, 28 Nov. 2011, 10:24 Onderwerp: |
|
|
Vrom schreef: | Als ik gewoon een beetje druk zet tegen het koppelingshendel zit ik na een halve minuut gewoon tegen het stuur... ze laat dus door.
|
je kan het ook zien of de behuizing versleten is, zuigertje er uit en met een lamp in de cilinder schijnen, waarschijnlijk zul je dan bij jouw exemplaar zien dat de coating weggesleten is. _________________ Groet Daan (LC8-Junkie).
(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv |
|
Naar boven |
|
 |
|