lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

GEZOCHT : behuizing koppeling & startrelais

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Koop en verkoop berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Vrom

BerichtGeplaatst: Za, 26 Nov. 2011, 22:11    Onderwerp: GEZOCHT : behuizing koppeling & startrelais Reageer met quote

Wie weet of er nog ergens op zolder of in de garage na een onzachte aanraking of herstelling iets blijven liggen is, alvorens ik nieuwe exemplaren bestel rolleyes3

Ik zoek dus de complete koppelingsbehuizing. Het interne werk is al gereviseerd maar ze blijft druk verliezen, dus het binnenwerk is uitgesleten.
Het hendel mag kapot zijn, uiterlijk is de mijne perfect dus er kan één en ander overgezet worden laugh

Tweede item is een startrelais... met de koperen verbinding naar de hoofdzekering intact welteverstaan.
Die van mij is voorlopig overbrugd met een stukje draad, maar ik zal me toch zekerder voelen met de origineel bedoelde verbinding

help

www.VROM-rijopleidingen.be
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
StevenD

BerichtGeplaatst: Zo, 27 Nov. 2011, 20:53    Onderwerp: Reageer met quote

Startrelais heb ik wel op reserve, over.

Een koppelingspompje niet, maar die zijn nieuw ook niet heel duur hoor. Weet je zeker dat ie het boven verliest, je raak de olie dus niet kwijt? Even de boring nameten, dan weet je het zeker.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN Messenger
Vrom

BerichtGeplaatst: Ma, 28 Nov. 2011, 7:26    Onderwerp: Reageer met quote

Wel beneden zit een Oberon en bovenaan is net een revisiekit gestoken. Als ik gewoon een beetje druk zet tegen het koppelingshendel zit ik na een halve minuut gewoon tegen het stuur... ze laat dus door.

Pm me even wat dat relais moet kosten met verzending smiley2

www.VROM-rijopleidingen.be
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Daan

BerichtGeplaatst: Ma, 28 Nov. 2011, 10:24    Onderwerp: Reageer met quote

Vrom schreef:
Als ik gewoon een beetje druk zet tegen het koppelingshendel zit ik na een halve minuut gewoon tegen het stuur... ze laat dus door.

je kan het ook zien of de behuizing versleten is, zuigertje er uit en met een lamp in de cilinder schijnen, waarschijnlijk zul je dan bij jouw exemplaar zien dat de coating weggesleten is.

(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Koop en verkoop Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: