Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Kappa

|
Geplaatst: Do, 10 Aug. 2006, 20:14 Onderwerp: 1e recall(etje) 990 een feit |
|
|
Vandaag een aangetekend schrijven uit Malden ontvangen. De 990 met ABS moeten even naar de dealert voor een nieuwe ABS schakelaar. _________________ Erik
---------------
The ride is the reason. The destination the excuse. |
|
Naar boven |
|
 |
mr wheely

|
Geplaatst: Do, 10 Aug. 2006, 23:34 Onderwerp: Re: 1e recall(etje) 990 een feit |
|
|
Kappa schreef: | Vandaag een aangetekend schrijven uit Malden ontvangen. De 990 met ABS moeten even naar de dealert voor een nieuwe ABS schakelaar. |
oeps je zou toch denken dat ze dat toch wel zouden kennen eeeejjjjjj
het is aan of uit  |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Za, 12 Aug. 2006, 13:49 Onderwerp: |
|
|
wees blij dat ze gewoon een recall doen, als ze ook maar de geringste twijfel hebben dat er misschien enkele exemplaren zijn die niet helemaal aan de spec voldoen. _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
Kappa

|
Geplaatst: Za, 12 Aug. 2006, 19:33 Onderwerp: |
|
|
Vinnik ook. Geen geheimzinnig gedoe of ontkennen. Aanpakken die hap. _________________ Erik
---------------
The ride is the reason. The destination the excuse. |
|
Naar boven |
|
 |
mr wheely

|
Geplaatst: Za, 12 Aug. 2006, 22:58 Onderwerp: |
|
|
Dr_Bean schreef: | wees blij dat ze gewoon een recall doen, als ze ook maar de geringste twijfel hebben dat er misschien enkele exemplaren zijn die niet helemaal aan de spec voldoen. |
das ook waar, maar een foutje in een schakkelaar zou toch nie moeten kunnen  |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Zo, 13 Aug. 2006, 21:39 Onderwerp: |
|
|
KTM koop heeel veel onderdelen in bij andere standaard fabrikanten (zoals Acerbis). Ze hebben natuurlijk een ingangscontrolle, maar het kan altijd blijken dat zo'n schakelaartje bijv onder invloed van weer en wind toch niet betrouwbaar genoeg blijkt te zijn.
Ik heb overigens geen idee waarom het hier gaat hoor.
mogelijk krijgt Eric dat nog wel te horen. _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
alexopreis

|
Geplaatst: Zo, 13 Aug. 2006, 22:54 Onderwerp: |
|
|
Toch weer top van KTM om het probleem al aan te pakken voor het ontdekt is op het forum.
Toen de voorwielen vd GSXR1000K5 spontaan uit elkaar bleken te vallen, hadden al heel wat mensen botten gebroken voor Suzuki het probleem erkende. _________________ Ordinary life is pretty complex stuff !! |
|
Naar boven |
|
 |
jeroen veen
|
Geplaatst: Zo, 20 Aug. 2006, 19:25 Onderwerp: |
|
|
Niets ernstigs. KTM heeft ontdekt dat het schakelaartje / lampje misschien niet altijd 100% waterdicht is. Mocht je dit probleem hebben tegelijk met een ABS probleem, dan zie je dit niet aan het lampje… En daarom moet de schakelaar / lampje vervangen worden.
Dus, het lampje werkt niet door water in de schakelaar (iets dat nog niemand hier op dit forum heeft gehad) tegelijk met een ABS storing (wat ik ook nog niet ben tegen gekomen) kan het gevaarlijk zijn voor de bestuurder als deze de ABS wil gebruiken…
Naar mijn mening klasse dat KTM zo reageert op een probleem! _________________ www.jeroenopmotorreis.nl
www.kms-racing.ch |
|
Naar boven |
|
 |
Richard
|
Geplaatst: Zo, 29 Okt. 2006, 22:38 Onderwerp: |
|
|
Ik heb er wel last van gehad. Voor de recall (ergens in juli) had ik tijdens hevige regenval last van een uitvallende kilometerteller. Dat is wel lastig bij flitspalen en trajectcontroles. Ik vind de afhandeling van KTM echter zeer correct. Geeft mij juist vertrouwen in deze organisatie.
Richard |
|
Naar boven |
|
 |
Hydrazine

|
|
Naar boven |
|
 |
Hydrazine

|
|
Naar boven |
|
 |
Jerome
|
Geplaatst: Wo, 30 Jul. 2008, 16:26 Onderwerp: |
|
|
Nu dat ik vorige week een S uit 2007 hebt aangekocht, op kenteken gezet in maart van dit jaar:
hoe kan ik erachter welke call backs voor mijne gelden en hoe weet ik of die er nog nodig heeft en welke dat die heeft gehad?
graag jullie kennis
ik ga me overigens aanmelden bij de dealer zoadt hij mijn contact gegevens heeft. |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Wo, 30 Jul. 2008, 19:43 Onderwerp: |
|
|
Bij de dealer loggen ze in het ktm-database systeem in en daarin staat precies vermeld... hoe het met je KTM is gesteld.
Je kunt dit ook zelf, maar dan heb je een code nodig en die moet je ook van de dealer krijgen. _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
Joker

|
Geplaatst: Wo, 30 Jul. 2008, 22:58 Onderwerp: |
|
|
Leuk nadat ze bij mijn Adventure ong een maand gezocht hebben naar de oorzaak van mijn kapotte km teller en het dat abs ding bleek te zijn, dus ik zal wel geen recall meer krijgen  _________________ Doe het of doe het niet! Proberen bestaat niet. |
|
Naar boven |
|
 |
Jerome
|
Geplaatst: Do, 31 Jul. 2008, 8:18 Onderwerp: |
|
|
oke merci voor de tip, ik ga het bij de dealer eens nakijken......... |
|
Naar boven |