Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Koeno
Geregistreerd op: 22-9-2021 Berichten: 107 Woonplaats: Haaltert (België)
|
Geplaatst: Ma, 16 Jun. 2025, 13:16 Onderwerp: voeten te groot & zijstandaard te gevoelig. |
|
|
Ik heb blijkbaar te grote voeten voor de KTM 990.
Met mijn schoenmaatje 47 in TECH5 botten van alpinestars, heb ik soms een conflict....
Als ik rechtsta, en met de hielen een beetje naar achter leun dan duw ik soms ongewild de zijstandaard een beetje naar beneden...
Soms net genoeg naar beneden om de motor even uit te schakelen...
Geheel niet handig....
De switch op de zijstandaard uitschakelen is een optie.
Maar zou zo'n zijstandaard relocator helpen? verplaatst die effectief de zijstandaard een beetje?
nog mensen die dit probleem gehad hebben? _________________ - It's a basic truth of the human condition, that everybody lies. The only variable is about what - |
|
Naar boven |
|
 |
StevenD

|
Geplaatst: Ma, 16 Jun. 2025, 14:50 Onderwerp: |
|
|
De klassieke L plaat re-locator verplaatst de standaard effectief een heel eind naar achteren toe. _________________ Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector. |
|
Naar boven |
|
 |
mr leo

|
Geplaatst: Ma, 16 Jun. 2025, 20:02 Onderwerp: |
|
|
Koeno,
vergeleken met mij heb je een bescheiden schoenmaat dus ik kan erover meepraten. Side stand relocator is sowieso aan te raden. Ik heb 2 typen relocators gebruikt (charlie nut & Syrac, even googelen) maar heb daarbij ook nog op maat gemaakte steps die wat naar achter staan dus tsja je kunt nooit helemaal uitsluiten dat je per ongeluk met je hak de standaard aantikt. Ik had de switch dus kortgesloten op mijn 950->probleem opgelost. _________________ Groet
Leo
=========
950 ADV S GO!! |
|
Naar boven |
|
 |
Koeno
|
|
Naar boven |
|
 |
mr leo

|
Geplaatst: Di, 17 Jun. 2025, 0:28 Onderwerp: |
|
|
Dat is m inderdaad. Je andere vraag vind ik lastig te beantwoorden. weet niet hoeveel en wat voor bagage jij er op doet. Ik reis "licht' met alleen een zadeltas (zo'n hoefijzertype) van 21brothers en dat ging prima icm die relocator. De originele gobi koffers gebruikte ik nooit en heb ik destijds doorverkocht. _________________ Groet
Leo
=========
950 ADV S GO!! |
|
Naar boven |
|
 |
Koeno
|
Geplaatst: Di, 17 Jun. 2025, 7:37 Onderwerp: |
|
|
Meestal géén bagage.
Maar deze zomer in ijsland zal ik toch wel wat mee hebben.
Dat zal ergens tussen de 20kg & 30kg zijn die in zijtassen & een roltas zit.
(ook niet het einde van de wereld vermoed ik). _________________ - It's a basic truth of the human condition, that everybody lies. The only variable is about what - |
|
Naar boven |
|
 |
Blackbert

Geregistreerd op: 30-3-2009 Berichten: 757 Woonplaats: aan de rand van het bos
|
Geplaatst: Di, 24 Jun. 2025, 5:56 Onderwerp: |
|
|
Koeno, dat model zit er bij mij al jaren onder.
Ook met volle zadeltassen en een rol staat hij stevig.
De schakelaar 'bruggen' op een 990 vraagt wel iets meer dan een draadje zoals het kan op de 950 geloof ik. |
|
Naar boven |
|
 |
Koeno
|
Geplaatst: Di, 24 Jun. 2025, 8:07 Onderwerp: |
|
|
Okido, goed nieuws, want ik heb deze vorige week besteld
De zijstandaard op de 990 is iets met magneten blijkbaar?
Het overbruggen moet ik dus nog verder onderzoeken, maar da's misschien niet nodig als deze hiermee genoeg naar achter staat. _________________ - It's a basic truth of the human condition, that everybody lies. The only variable is about what - |
|
Naar boven |
|
 |
StevenD

|
Geplaatst: Di, 24 Jun. 2025, 11:51 Onderwerp: |
|
|
Twee weerstanden en signaal in serie en het midden aftakking aansluiten. _________________ Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector. |
|
Naar boven |
|
 |
|