Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Badtzmaru
Geregistreerd op: 14-8-2013 Berichten: 119 Woonplaats: Haarlemmermeer
|
Geplaatst: Wo, 3 Jun. 2015, 23:06 Onderwerp: |
|
|
Ik rij gewoon met open akra's maar als je een fluisterbootje wil zou ik de SBK's toch laten zitten. (gewicht,looks,etc,etc)
Ik zeg DB killers erin en anders deze verlengen. Ook een lading vers demperwol erin proppen. Deze oplossing is goedkoper en mooier  |
|
Naar boven |
|
 |
Daan

|
Geplaatst: Wo, 3 Jun. 2015, 23:42 Onderwerp: |
|
|
inderdaad, zou ik ook voor gaan, proberen om die sportuitlaten stil te krijgen, dan hou je het voordeel van geen catalisatoren, laag gewicht, looks en een goede hitte-afvoer.
(want die originele kachelpijpen zijn loeizwaar en worden bloedheet)
Mijn Akra's MET db killers vind ik overigens heel beschaafd klinken _________________ Groet Daan (LC8-Junkie).
(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv |
|
Naar boven |
|
 |
piningobini
|
Geplaatst: Do, 4 Jun. 2015, 14:28 Onderwerp: |
|
|
Dag TRooPER,
Ik heb uitlaten gekocht, maar ze passen niet op mijn Y-stuk, ik had twijfels en een pak onwetendheid en voilà… Ze zijn wel mooi, net nieuw.
Dus nu op zoek naar een Y-stuk.
Op de SBK heb ik korte db Killers. Ik overweeg om deze handmatig langer te maken, (zelf te lassen) zoals de markt ze aanbied.
De vraag is hoeveel kan het verschil zijn in geluid. Hoe stiller hoe liever. Het is er nu wel echt over.
Ik overweeg een uitstap richting Porto deze zomer en zou graag nog kunnen horen als ik daar aankom.
Verder heb ik kunnen zien (zonder de body eraf te nemen) dat het SAS nog volledig is. |
|
Naar boven |
|
 |
Daan

|
Geplaatst: Do, 4 Jun. 2015, 23:39 Onderwerp: |
|
|
piningobini schreef: |
Verder heb ik kunnen zien (zonder de body eraf te nemen) dat het SAS nog volledig is. |
schijn kan bedriegen, zoals ik al eerder aangaf, op mijn geimporteerde italiaanse versie zat ook alles nog op, was echter wel onklaar gemaakt door een prop in de slang, en daar kom je pas achter als je de boel hebt losgehaald..  _________________ Groet Daan (LC8-Junkie).
(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv |
|
Naar boven |
|
 |
|
|
berichten van de laatste 24 uur
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Je mag niet stemmen in polls Je mag geen attachments plaatsen in dit forum Je mag bestanden downloaden in dir forum
|