lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Originele uitlaten vs SBK Da Vinci
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Werkplaats berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Badtzmaru



Geregistreerd op: 14-8-2013
Berichten: 119
Woonplaats: Haarlemmermeer

BerichtGeplaatst: Wo, 3 Jun. 2015, 23:06    Onderwerp: Reageer met quote

Ik rij gewoon met open akra's maar als je een fluisterbootje wil zou ik de SBK's toch laten zitten. (gewicht,looks,etc,etc)

Ik zeg DB killers erin en anders deze verlengen. Ook een lading vers demperwol erin proppen. Deze oplossing is goedkoper en mooier 2thumbsup
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3677

BerichtGeplaatst: Wo, 3 Jun. 2015, 23:42    Onderwerp: Reageer met quote

inderdaad, zou ik ook voor gaan, proberen om die sportuitlaten stil te krijgen, dan hou je het voordeel van geen catalisatoren, laag gewicht, looks en een goede hitte-afvoer.
(want die originele kachelpijpen zijn loeizwaar en worden bloedheet)

Mijn Akra's MET db killers vind ik overigens heel beschaafd klinken

_________________
Groet Daan (LC8-Junkie).


(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
piningobini



Geregistreerd op: 14-9-2014
Berichten: 57
Woonplaats: Knokke

BerichtGeplaatst: Do, 4 Jun. 2015, 14:28    Onderwerp: Reageer met quote

Dag TRooPER,

Ik heb uitlaten gekocht, maar ze passen niet op mijn Y-stuk, ik had twijfels en een pak onwetendheid en voilà… Ze zijn wel mooi, net nieuw.
Dus nu op zoek naar een Y-stuk.

Op de SBK heb ik korte db Killers. Ik overweeg om deze handmatig langer te maken, (zelf te lassen) zoals de markt ze aanbied.
De vraag is hoeveel kan het verschil zijn in geluid. Hoe stiller hoe liever. Het is er nu wel echt over.
Ik overweeg een uitstap richting Porto deze zomer en zou graag nog kunnen horen als ik daar aankom.

Verder heb ik kunnen zien (zonder de body eraf te nemen) dat het SAS nog volledig is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3677

Nieuw berichtGeplaatst: Do, 4 Jun. 2015, 23:39    Onderwerp: Reageer met quote

piningobini schreef:


Verder heb ik kunnen zien (zonder de body eraf te nemen) dat het SAS nog volledig is.


schijn kan bedriegen, zoals ik al eerder aangaf, op mijn geimporteerde italiaanse versie zat ook alles nog op, was echter wel onklaar gemaakt door een prop in de slang, en daar kom je pas achter als je de boel hebt losgehaald.. wink3

_________________
Groet Daan (LC8-Junkie).


(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Werkplaats Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif