Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
StevenD

|
|
Naar boven |
|
 |
Bongo
|
Geplaatst: Ma, 7 Apr. 2014, 17:46 Onderwerp: |
|
|
Is dat rek niet 50 cm breed? (bedoel je waarschijnlijk niet )
_________________ Met vriendelijke groet, Edwin
KTM 990 Adventure R op Marktplaats |
|
Naar boven |
|
 |
bompa
Geregistreerd op: 16-5-2012 Berichten: 84 Woonplaats: De Stille Kempen
|
|
Naar boven |
|
 |
StevenD

|
Geplaatst: Ma, 7 Apr. 2014, 22:45 Onderwerp: |
|
|
Hee Bompa, dat punt inderdaad! Als je de koffers ophang, met hoe weinig ruimte kan je dan toe? Als ik een track op een cm van de uitlaat hang, kan ik die koffer dan nog inhaken? Ik verlas het rack, die past standaard niet op mijn moto. Wil hem zo smal mogelijk houden zie je!
_________________ Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector. |
|
Naar boven |
|
 |
bompa
Geregistreerd op: 16-5-2012 Berichten: 84 Woonplaats: De Stille Kempen
|
Geplaatst: Di, 8 Apr. 2014, 0:20 Onderwerp: |
|
|
Ik heb er juist de koffer er is aangehangen en een stukje karton tussen geknipt,anders is het moeilijk te meten,en de koffer komt ook op 3cm en 2mm
Op 1 cm is voor de koffer volgens mij geen probleem , maar bij het vasthaken komt het klepje voor op de foto 1cm vooruit en dan trek je het dicht en zit de koffer vast ,dan zit het klepje nog zo een 2 a 3mm verder dan het u ijzertje aan de houder als het vastgeklikt is
https://lh6.googleusercontent.com/-K3quwfLSCks/U0Mf_jeoqsI/AAAAAAAAK1A/_Ie-Q6_R8G4/s640/RIMG0024.JPG?gl=BE
|
|
Naar boven |
|
 |
StevenD

|
Geplaatst: Di, 8 Apr. 2014, 8:40 Onderwerp: |
|
|
Top, bedankt voor het meten!! Ik ga de slijptol loslaten en de boel inkorten tot 1cm speling.
_________________ Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector. |
|
Naar boven |
|
 |
Bertje
|
Geplaatst: Di, 8 Apr. 2014, 9:46 Onderwerp: |
|
|
Hou wel rekening met de warmte. Als ik het zo bekijk zijn die koffers van kunststof en die tosti-ijzers die ernaast zitten worden verschrikelijk warm.
Hitteschildje op de koffer? al zit er maar een paar m.m. tussen dan ben je in ieder geval van de directe straling af.
Succes. Bertje
_________________ De mooiste weg is een omweg. |
|
Naar boven |
|
 |
Roeligan

Geregistreerd op: 27-12-2007 Berichten: 804 Woonplaats: Heusden-Zolder
|
Geplaatst: Di, 8 Apr. 2014, 10:56 Onderwerp: |
|
|
Bertje schreef: | Hou wel rekening met de warmte. Als ik het zo bekijk zijn die koffers van kunststof en die tosti-ijzers die ernaast zitten worden verschrikelijk warm.
Hitteschildje op de koffer? al zit er maar een paar m.m. tussen dan ben je in ieder geval van de directe straling af.
Succes. Bertje |
lijken mij niet de standaard uitlaten, wordt dan wel zo warm niet normaal...
_________________ www.roeligan.net |
|
Naar boven |
|
 |
african

Geregistreerd op: 19-6-2006 Berichten: 274 Woonplaats: tussen emmelle en oemelegoem
|
Geplaatst: Di, 8 Apr. 2014, 18:20 Onderwerp: |
|
|
Steven, ik weet niet of je de standaard zijkappen (die over de uitlaten) nog hebt? ik kan me herinneren dat de koffer bevestiging van de Gobi koffers vooraan (die in het frame van het rek valt) bij mijn eerste motor juist het plastick raakte. Ik weet niet of de koffers die je wil gaan gebruiken dezelfde manier van aanhaken hebben, als die Gobi's. Maar misschien moet je daar ook op letten als je het rek versmalt...
Succes met knutselen!
_________________ Greet's |
|
Naar boven |
|
 |
|