Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Zo, 30 Jun. 2013, 9:03 Onderwerp: |
|
|
en wat heb je nu uiteindelijk gekozen om te gebruiken danwelin de kast te laten liggen? _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
Muug

Geregistreerd op: 11-6-2012 Berichten: 1609 Woonplaats: in de buurt van Trooper en Blackbert
|
Geplaatst: Zo, 30 Jun. 2013, 21:43 Onderwerp: |
|
|
Dr_Bean schreef: | en wat heb je nu uiteindelijk gekozen om te gebruiken danwelin de kast te laten liggen? |
hm? ik heb alles van StevenD erin zitten : binnenkorf, booster, veren, stalen platen, drukplaat. Twee gewone gevoerde platen heb ik niet gebruikt. En van Bert twee gloednieuwe buitenste gevoerde platen. En dus mijn eigen gevoerde platen, die waren nog perfect. _________________ Leap, and the net will appear.
Sinds 2008 de trotse eigenaar van een KTM 950 Adventure van 2005. 132.000 km and still counting. |
|
Naar boven |
|
 |
Wietse
|
Geplaatst: Do, 4 Jul. 2013, 9:26 Onderwerp: |
|
|
Ervaar jij hetzelfde? Namelijk nadat ik de platen op een andere volgorde heb teruggezet dat de motor stationair ook constanter loopt? Voorheen schommelde mijn stationair namelijk tussen 1200 - 1800 RPM. Nu bijna constant op 1500.
Plus het gestotter is zo goed als verdwenen  |
|
Naar boven |
|
 |
Muug

Geregistreerd op: 11-6-2012 Berichten: 1609 Woonplaats: in de buurt van Trooper en Blackbert
|
Geplaatst: Do, 4 Jul. 2013, 9:41 Onderwerp: |
|
|
wel, ik denk toch niet dat er veel verband bestaat tussen de volgorde van de platen en hetgeen er binnenin carburateurs/injectie gebeurt. 't is niet dat er ergens een sensor is die die platen "telt" en dan tegen de carbs zegt "ok, 't is nu goed, draait maar constant vanaf nu" ...
Dus dit fenomeen ga je toch echt aan het "toeval" moeten toewijzen.
Best wel grappig dat je deze opmerking maakt trouwens, want mijn stationair is minder stabiel sinds ik aan mijn koppeling gewerkt heb.  _________________ Leap, and the net will appear.
Sinds 2008 de trotse eigenaar van een KTM 950 Adventure van 2005. 132.000 km and still counting. |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Do, 4 Jul. 2013, 21:29 Onderwerp: |
|
|
moet je je rechter hand ook niet meebewegen met je linker hand  _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
|