Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
plukenannabel

|
Geplaatst: Zo, 30 Jun. 2013, 11:14 Onderwerp: |
|
|
perfect thnx.
Heb 40l safaritanks dus voorkant op sportiefgezet. Waarden 990s en 950s verschillen nogal. Gezien binnenwerk van een 2004 950S is deze waarden maar aangehouden.
demping kliks tellen vanaf volledig ingedraaid naar meer open (tegen klok in)?
vering van volledig open aantal slagen naar binnen (met klok mee)?
Veerpoot achter is van een 2003 950s dus ook daar de 950 setup sportief gebruikt. Als achter te hard/hoog is zet ik deze op standaard ivm onevenredige gewichtsverdeling met volle tanks. _________________ Er zijn meer mensen die opgeven dan er zijn die die falen. |
|
Naar boven |
|
 |
plukenannabel

|
Geplaatst: Zo, 30 Jun. 2013, 12:16 Onderwerp: |
|
|
ff domme vraag:
3 typen demping op de achterschokbreker:
druckstufe:
high speed: alukleurige bout 17mm
low speed: alukleurige philips schroef: kliks
Zugstufe:
Klicks --> ik zie alleen een 24mm zwart geanodiseerde bout om de druckstufe heen zitten. Is dit de zugstufe? = uitgaande demping? zo ja hoe stel ik deze dan in op klicks? _________________ Er zijn meer mensen die opgeven dan er zijn die die falen. |
|
Naar boven |
|
 |
plukenannabel

|
Geplaatst: Zo, 30 Jun. 2013, 14:20 Onderwerp: |
|
|
onderaan veerpoot  _________________ Er zijn meer mensen die opgeven dan er zijn die die falen. |
|
Naar boven |
|
 |
plukenannabel

|
Geplaatst: Wo, 3 Jul. 2013, 21:40 Onderwerp: |
|
|
rijdt perfect. Tank geeft ook behoorlijk wat windbescherming. Motor staat hoog en das ff wennen en van links naar recht omgooien kost meer moeite uiteraard. Maar hoog op de fiets vind ik prettig veel overzicht geven en de veerveg is echt enorm. Drempel? welke drempels? en de looks kloppen nu ook. _________________ Er zijn meer mensen die opgeven dan er zijn die die falen. |
|
Naar boven |
|
 |
|