lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

S 265mm monteren en ABS
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Werkplaats berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
plukenannabel



Geregistreerd op: 6-10-2010
Berichten: 248

BerichtGeplaatst: Zo, 30 Jun. 2013, 11:14    Onderwerp: Reageer met quote

perfect thnx.

Heb 40l safaritanks dus voorkant op sportiefgezet. Waarden 990s en 950s verschillen nogal. Gezien binnenwerk van een 2004 950S is deze waarden maar aangehouden.
demping kliks tellen vanaf volledig ingedraaid naar meer open (tegen klok in)?
vering van volledig open aantal slagen naar binnen (met klok mee)?

Veerpoot achter is van een 2003 950s dus ook daar de 950 setup sportief gebruikt. Als achter te hard/hoog is zet ik deze op standaard ivm onevenredige gewichtsverdeling met volle tanks.

_________________
Er zijn meer mensen die opgeven dan er zijn die die falen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
plukenannabel



Geregistreerd op: 6-10-2010
Berichten: 248

BerichtGeplaatst: Zo, 30 Jun. 2013, 12:16    Onderwerp: Reageer met quote

ff domme vraag:
3 typen demping op de achterschokbreker:
druckstufe:
high speed: alukleurige bout 17mm
low speed: alukleurige philips schroef: kliks

Zugstufe:
Klicks --> ik zie alleen een 24mm zwart geanodiseerde bout om de druckstufe heen zitten. Is dit de zugstufe? = uitgaande demping? zo ja hoe stel ik deze dan in op klicks?

_________________
Er zijn meer mensen die opgeven dan er zijn die die falen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
plukenannabel



Geregistreerd op: 6-10-2010
Berichten: 248

BerichtGeplaatst: Zo, 30 Jun. 2013, 14:20    Onderwerp: Reageer met quote

onderaan veerpoot rolleyes3
_________________
Er zijn meer mensen die opgeven dan er zijn die die falen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
plukenannabel



Geregistreerd op: 6-10-2010
Berichten: 248

BerichtGeplaatst: Wo, 3 Jul. 2013, 21:40    Onderwerp: Reageer met quote

rijdt perfect. Tank geeft ook behoorlijk wat windbescherming. Motor staat hoog en das ff wennen en van links naar recht omgooien kost meer moeite uiteraard. Maar hoog op de fiets vind ik prettig veel overzicht geven en de veerveg is echt enorm. Drempel? welke drempels? en de looks kloppen nu ook.
_________________
Er zijn meer mensen die opgeven dan er zijn die die falen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Werkplaats Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif