Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Hanu
Geregistreerd op: 20-10-2012 Berichten: 95
|
Geplaatst: Di, 23 Okt. 2012, 21:08 Onderwerp: Dode punt/ traag response |
|
|
Goedenavond heren,
Op mijn smr950 als ik 40 in de 2e versnelling rij en gas geef pakt de motor direct. Als ik tussen de 45 en 50 rij en gas geef moet de motor nadenken zeg maar dode punt, als ik mijn gas loslaat en daarna weer gas geeft pakt de motor wel weer op. Ik heb dit ook in andere versnellingen.
Hebben jullie hier ervaring mee? Mijn sas en epc zit er nog op. Heeft het hiermee te maken?
Ik heb wel akra's eronder ( ik weet ook niet of de juiste mapping erop zit)
Alvast bedankt.
Groeten,
Son |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

Geregistreerd op: 15-11-2004 Berichten: 6795 Woonplaats: Nijmegen
|
Geplaatst: Di, 23 Okt. 2012, 21:18 Onderwerp: |
|
|
tja... eeerst eens wat meer leren over je motor?
950 is carburateur... dus geen injectie-mapping...
maar: goede kans dat het de EPC is die (deels) je gevoel veroorzaakt. Trek simpelweg de EPC stekkertje als test even los en je weet het.
Voor definitie verwijderen/afdoppen van het epc: zoek effe hier op het forum. _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
Hanu
Geregistreerd op: 20-10-2012 Berichten: 95
|
Geplaatst: Di, 23 Okt. 2012, 21:30 Onderwerp: |
|
|
Thanks! Ik zal van de week stekkertje los trekken.
Vriend van mij heeft een duke3 en heeft daar namelijk geen last van.. Vandaar |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

Geregistreerd op: 15-11-2004 Berichten: 6795 Woonplaats: Nijmegen
|
Geplaatst: Di, 23 Okt. 2012, 22:21 Onderwerp: |
|
|
ik heb er ook geen last van.... van losse stekkertjes  _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
Hanu
Geregistreerd op: 20-10-2012 Berichten: 95
|
Geplaatst: Vr, 26 Okt. 2012, 19:19 Onderwerp: |
|
|
Dr_bean klopt het als je de epc stekkers los wilt maken dag je tank er ook af moet nemen? Achter de luchtfilter zie ik de stekker zo zitten alleen de voorste zie ik niet goed. |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

Geregistreerd op: 15-11-2004 Berichten: 6795 Woonplaats: Nijmegen
|
Geplaatst: Vr, 26 Okt. 2012, 20:53 Onderwerp: |
|
|
geen idee waar die origineel hangen... die zitten bij mij al 7 jaar niet meer vast.
effe zoeken of in het handboek kijken. best kans dat ie achter de tank zit ja.
hij zit aan een klepje wat in de slang zit die van de top van iedere carburateur uit het luchtfilerhuis komt... dus als je die volgt dan kom je er  _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
Hanu
Geregistreerd op: 20-10-2012 Berichten: 95
|
Geplaatst: Vr, 26 Okt. 2012, 21:40 Onderwerp: |
|
|
Bestaat er ook een online werkplaatshandboek voor een smr950? |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

Geregistreerd op: 15-11-2004 Berichten: 6795 Woonplaats: Nijmegen
|
Geplaatst: Vr, 26 Okt. 2012, 22:18 Onderwerp: |
|
|
je hebt PBtje...
2003-2011 WPH bevat ook SMR.
vraag is wel of het daar in staat.
Tank is er ook zo af bij de SMR toch? _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
Hanu
Geregistreerd op: 20-10-2012 Berichten: 95
|
Geplaatst: Vr, 26 Okt. 2012, 23:34 Onderwerp: |
|
|
Bedankt alweer
Ik wou eerst testen door alleen de epc stekkers los te trekken.
Omdat mijn sas plaatjes nog niet binnen zijn heb ik geen zin om 2 keer de tank eraf te halen
Ik ben ook van plan om meteen sommer doors te bestellen. Meteen alles in 1 keer  |
|
Naar boven |
|
 |
Hanu
Geregistreerd op: 20-10-2012 Berichten: 95
|
Geplaatst: Ma, 26 Nov. 2012, 13:10 Onderwerp: |
|
|
Epc en sas ondertussen verwijderd.
Sommer door ook geplaatst.
Motor rijd al een stuk beter voor mijn gevoel. ( Nog niet veel gereden )
Klappen uit mijn uitlaat zijn ook verdwenen.
Het inhouden lijkt ook weg te zijn.
Motor ligt nu half uitelkaar voor een onderhoud en poetsbeurt!
Bedankt voor alle info hier! Ik heb veel informatie uit dit forum gebruikt!  |
|
Naar boven |
|
 |
|