lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Moeilijk starten: de oplossing.. En SAS Probleem??

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Werkplaats berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
StevenD



Geregistreerd op: 11-4-2005
Berichten: 2716
Woonplaats: Amsterdam

BerichtGeplaatst: Zo, 19 Feb. 2006, 15:33    Onderwerp: Moeilijk starten: de oplossing.. En SAS Probleem?? Reageer met quote

Mijn motor starte dus erg moeilijk koud.. bij controle van de carburateurs kwam ik een groot, alu stanleymes tegen welke lekker aan het rammelen en doen was onder het luchtfilter...
Niet te geloven!!!


Nog iets wat ik tegenkwam was roet onder het SAS membraan, wel aan de uitlaat kant en vrijwel niets tot niets aan de slang-kant. Mijn vraag: hoort hier roet achter te zitten? Of betekent dit een lek membraan of iets anders wat niet goed zit?

_________________
Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN Messenger
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6789
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Zo, 19 Feb. 2006, 16:48    Onderwerp: Reageer met quote

de uitlaatkant van het SAS (SLS) zegt het al: Deze zit in direkte verbinding met de uitlaat.
Das dus dat kleppie aande zijkant van de cilinder he!
De uitlaatkant kan dus goed dezelfde kleur hebben als de uitlaat: zwart smiley

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Koen



Geregistreerd op: 16-8-2006
Berichten: 489
Woonplaats: Maastricht

BerichtGeplaatst: Di, 9 Sep. 2008, 21:27    Onderwerp: Reageer met quote

mijn motor start de laatste tijd moeizaam. Vroeger choke helemaal uit (bij koud en warm weer), gas dicht en je hoorde de startmotor nog niet of hij deed het.

Zeker bij warmer weer lijkt het dat helemaal choken niet goed is.

Wat is de beste manier om te starten? Tips?

Kan ik verder nog ergens naar kijken? Heeft net een kleine beurt gehad bij Sommers,

vast bedankt & groeten,

Koen

_________________
12 jaar/70.000km 950 S nu 1090 R
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Koen



Geregistreerd op: 16-8-2006
Berichten: 489
Woonplaats: Maastricht

BerichtGeplaatst: Vr, 12 Sep. 2008, 21:14    Onderwerp: Reageer met quote

Wat helpt om 'hem' beter te laten starten.

Bougies, filter, afstelling caburateur, iets schoonmaken, pomp?

Hij rijdt verder perfect en slaat nooit af, wel hoor ik nooit meer de benzinepomp(dat zijn toch die tikjes?) als ik het contact aan doe. Kan dit de oorzaak zijn en waarom hoor ik hem niet meer? Omdat ik dagelijks rij?

Verder lijkt de fan eerder aan te slaan dan vroeger en heel af en toe een knal uit de uitlaat

Groeten Koen

_________________
12 jaar/70.000km 950 S nu 1090 R
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Werkplaats Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif