Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
StevenD

|
Geplaatst: Zo, 19 Feb. 2006, 15:33 Onderwerp: Moeilijk starten: de oplossing.. En SAS Probleem?? |
|
|
Mijn motor starte dus erg moeilijk koud.. bij controle van de carburateurs kwam ik een groot, alu stanleymes tegen welke lekker aan het rammelen en doen was onder het luchtfilter...
Niet te geloven!!!
Nog iets wat ik tegenkwam was roet onder het SAS membraan, wel aan de uitlaat kant en vrijwel niets tot niets aan de slang-kant. Mijn vraag: hoort hier roet achter te zitten? Of betekent dit een lek membraan of iets anders wat niet goed zit? _________________ Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector. |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Zo, 19 Feb. 2006, 16:48 Onderwerp: |
|
|
de uitlaatkant van het SAS (SLS) zegt het al: Deze zit in direkte verbinding met de uitlaat.
Das dus dat kleppie aande zijkant van de cilinder he!
De uitlaatkant kan dus goed dezelfde kleur hebben als de uitlaat: zwart  _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
Koen

|
Geplaatst: Di, 9 Sep. 2008, 21:27 Onderwerp: |
|
|
mijn motor start de laatste tijd moeizaam. Vroeger choke helemaal uit (bij koud en warm weer), gas dicht en je hoorde de startmotor nog niet of hij deed het.
Zeker bij warmer weer lijkt het dat helemaal choken niet goed is.
Wat is de beste manier om te starten? Tips?
Kan ik verder nog ergens naar kijken? Heeft net een kleine beurt gehad bij Sommers,
vast bedankt & groeten,
Koen _________________ 12 jaar/70.000km 950 S nu 1090 R |
|
Naar boven |
|
 |
Koen

|
Geplaatst: Vr, 12 Sep. 2008, 21:14 Onderwerp: |
|
|
Wat helpt om 'hem' beter te laten starten.
Bougies, filter, afstelling caburateur, iets schoonmaken, pomp?
Hij rijdt verder perfect en slaat nooit af, wel hoor ik nooit meer de benzinepomp(dat zijn toch die tikjes?) als ik het contact aan doe. Kan dit de oorzaak zijn en waarom hoor ik hem niet meer? Omdat ik dagelijks rij?
Verder lijkt de fan eerder aan te slaan dan vroeger en heel af en toe een knal uit de uitlaat
Groeten Koen _________________ 12 jaar/70.000km 950 S nu 1090 R |
|
Naar boven |
|
 |
|