Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Benny

|
Geplaatst: Zo, 10 Jun. 2012, 20:34 Onderwerp: |
|
|
DaBit schreef: | Gewoon ER70S2 oid. |
met een beetje een standaard draad moet dit dus lukken.Als ik op de been ben eens even bij de vorige werkgever de Tig en een fles gaan lenen. _________________ mvg Benny
SM 950 |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Zo, 17 Jun. 2012, 22:05 Onderwerp: |
|
|
of voor 3 tientjes effe bij een goede lasser langs gaan? die het juiste spul heeft liggen en echt goed kan lassen. _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
Benny

|
Geplaatst: Zo, 17 Jun. 2012, 22:48 Onderwerp: |
|
|
Dr_Bean schreef: | of voor 3 tientjes effe bij een goede lasser langs gaan? die het juiste spul heeft liggen en echt goed kan lassen. |
ja toevallig ben ik zelf 20 jaar lasser geweest Was enkel nog het juiste toevoegmateriaal vinden.Bij normaal gebruik valt dit er waarschijnlijk niet zomaar af.
Komt wel goed, het aanslag blokje heb ik laten branden met de plasma en van zodra het gips eraf is kan ik het lasmateriaal ophalen?
Het was trouwens niet echt goed gelast bij KTM want de lasnaad hangt nog mooi aan het frame,enkel het blokje is eraf. Te weinig inbranding gehad in het blokje ( neen voor mij is het geen klote tering motor nu ) Als je hem tegen een mooie snelheid na tientallen meters te schuiven over het asfalt ook nog eens anderhalve meter lager naast de weg in het veld gooit dan heeft hij het er goed vanaf gebracht .
Dinsdag heb ik de nieuwe dempers en dan is alles binnen, uitgezonderd het stuur en de voorvork nog binnenbrengen om ineens te reviseren .
Hij zal nog bijna gerepareerd zijn voor mijzelf. _________________ mvg Benny
SM 950 |
|
Naar boven |
|
 |
DaBit
|
Geplaatst: Zo, 17 Jun. 2012, 23:31 Onderwerp: |
|
|
Dat grapje met die lasnaden van KTM ken ik; ik sloopte in Marokko de zijstandaard/middenbok van de LC4, en die lasnaad was precies hetzelfde. Onder de lasnaad zat roest, op de laatste 2mm na. De Marokkaanse oplossing was het 'm ook niet, dus thuis de naad in V-groef uitgeslepen, volgeknikkerd met vloeibaar metaal, en nooit meer problemen gehad. Maar dat terzijde.
Ben trouwens maar blij dat die lasnaad niet 100% was, want anders was je balhoofdbuis vast niet meer rond en recht geweest. |
|
Naar boven |
|
 |
|