lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

afmeting stuuraanslag
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Werkplaats berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Benny



Geregistreerd op: 8-10-2009
Berichten: 462
Woonplaats: Vlaanderen

BerichtGeplaatst: Zo, 10 Jun. 2012, 20:34    Onderwerp: Reageer met quote

DaBit schreef:
Gewoon ER70S2 oid.


met een beetje een standaard draad moet dit dus lukken.Als ik op de been ben eens even bij de vorige werkgever de Tig en een fles gaan lenen.

_________________
mvg Benny

SM 950
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6798
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Zo, 17 Jun. 2012, 22:05    Onderwerp: Reageer met quote

of voor 3 tientjes effe bij een goede lasser langs gaan? die het juiste spul heeft liggen en echt goed kan lassen.
_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Benny



Geregistreerd op: 8-10-2009
Berichten: 462
Woonplaats: Vlaanderen

BerichtGeplaatst: Zo, 17 Jun. 2012, 22:48    Onderwerp: Reageer met quote

Dr_Bean schreef:
of voor 3 tientjes effe bij een goede lasser langs gaan? die het juiste spul heeft liggen en echt goed kan lassen.


ja toevallig ben ik zelf 20 jaar lasser geweest smiley2 Was enkel nog het juiste toevoegmateriaal vinden.Bij normaal gebruik valt dit er waarschijnlijk niet zomaar af.
Komt wel goed, het aanslag blokje heb ik laten branden met de plasma en van zodra het gips eraf is kan ik het lasmateriaal ophalen?
Het was trouwens niet echt goed gelast bij KTM want de lasnaad hangt nog mooi aan het frame,enkel het blokje is eraf. Te weinig inbranding gehad in het blokje thumbsdown ( neen voor mij is het geen klote tering motor nu ) Als je hem tegen een mooie snelheid na tientallen meters te schuiven over het asfalt ook nog eens anderhalve meter lager naast de weg in het veld gooit dan heeft hij het er goed vanaf gebracht .

Dinsdag heb ik de nieuwe dempers en dan is alles binnen, uitgezonderd het stuur en de voorvork nog binnenbrengen om ineens te reviseren .

Hij zal nog bijna gerepareerd zijn voor mijzelf.

_________________
mvg Benny

SM 950
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
DaBit



Geregistreerd op: 26-1-2012
Berichten: 636
Woonplaats: Oss

BerichtGeplaatst: Zo, 17 Jun. 2012, 23:31    Onderwerp: Reageer met quote

Dat grapje met die lasnaden van KTM ken ik; ik sloopte in Marokko de zijstandaard/middenbok van de LC4, en die lasnaad was precies hetzelfde. Onder de lasnaad zat roest, op de laatste 2mm na. De Marokkaanse oplossing was het 'm ook niet, dus thuis de naad in V-groef uitgeslepen, volgeknikkerd met vloeibaar metaal, en nooit meer problemen gehad. Maar dat terzijde.

Ben trouwens maar blij dat die lasnaad niet 100% was, want anders was je balhoofdbuis vast niet meer rond en recht geweest.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Werkplaats Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif