lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Spelen in het zand KTM / HP2

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Cafe berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Johan

BerichtGeplaatst: Vr, 23 Dec. 2005, 11:28    Onderwerp: Spelen in het zand KTM / HP2 Reageer met quote

http://www.motorradkarawane.de/

leuke filmpjes maar waar die GS toch elke keer is??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Tutu

BerichtGeplaatst: Vr, 23 Dec. 2005, 19:51    Onderwerp: Reageer met quote

BRUUTTT...

gossip maar waar blijft die bmw nouuu
Naar boven
Johan

BerichtGeplaatst: Vr, 23 Dec. 2005, 20:24    Onderwerp: Reageer met quote

Ja mooi he zo'n HP2 kan zich in het zand nog wel meten aan een KTM, maar een GS blijft gewoon nergens rolleyes2 rolleyes4 Smile

groet Johan
Naar boven
mr wheely

BerichtGeplaatst: Vr, 23 Dec. 2005, 22:20    Onderwerp: Reageer met quote

Johan schreef:
Ja mooi he zo'n HP2 kan zich in het zand nog wel meten aan een KTM, maar een GS blijft gewoon nergens rolleyes2 rolleyes4 Smile

groet Johan
heb je er al eens mee gereden met die hp2 wat een ongelofelijk lomp KL@#E ding zit is veel te hoog stuurtje is veel te smal die cardan aandrijving is ook niks anders zou ktm dat ook hebben en als je hem op zijn standaart zet dan loopt hij de straat uit laugh ik zou wel een paar filmpjes willen zien tegen over de super enduro want daar heefd hij al eens klop van gehad thumbsup laugh3 laugh
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dr_Bean
Site Admin

BerichtGeplaatst: Vr, 23 Dec. 2005, 22:25    Onderwerp: Reageer met quote

Ja, johan en ikke hebben al eens op de hp2 gespeeld...

het viel me niet tegen. Stuur is idd niet alles, maar dat geld ook voor origineel LC8: een MX stuur erop en alles is beter smiley

Johan

BerichtGeplaatst: Vr, 23 Dec. 2005, 22:51    Onderwerp: Reageer met quote

Was het niet zo dat dat stuur heel hoog was, met een MX stuur heb je dan gelijk stuurverhogers nodig van een 10 cm??

Het rijden op een HP2, leuk hoor hij was veel lichter op zijn neus en daardoor makkelijker te rijden. Het grootste nadeel van een LC8 is toch het gewicht op zijn neus. Probeer maar eens een wheelie te maken op een maisplak, dit lukt je bijna niet. Wielspin is het resutaat terwijl bij de HP2 het wiel toch wel omhoog komt.
Nu moet je natuurlijk niet gaan denken dat ik een liefhebber ben van zwangere brommers maar een HP2 is denk ik wel makkelijker te handelen in het zand als een LC8.
De HP2 is natuurlijk ook een hard enduro en het zou wel heel erg suf zijn als een all-road het zou winnen van een hard enduro.
Wat mij toen ook nog heel erg op viel was dat de motor van Gerben weer makkelijker ten handelen was als mijn eigen LC8???
Dit heeft dus te maken afstellen vering- demping, we moeten nog steeds een keertje gaan spelen en vergelijken Gerben. rolleyes rolleyes Ik heb ook weer de nodige aanpassingen gedaan ondertussen.

Groet Johan
Naar boven
erwindob

BerichtGeplaatst: Zo, 25 Dec. 2005, 14:48    Onderwerp: Reageer met quote

mr wheely schreef:
Johan schreef:

groet Johan
heb je er al eens mee gereden met die hp2 wat een ongelofelijk lomp KL@#E ding zit is veel te hoog stuurtje is veel te smal die cardan aandrijving is ook niks anders zou ktm dat ook hebben en als je hem op zijn standaart zet dan loopt hij de straat uit laugh ik zou wel een paar filmpjes willen zien tegen over de super enduro want daar heefd hij al eens klop van gehad thumbsup laugh3 laugh

Deze opmerking past wel veel beter op een ander forum ...... (lekker open minded hoor)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
mr wheely

BerichtGeplaatst: Wo, 28 Dec. 2005, 1:41    Onderwerp: Reageer met quote

[quote="Johan"]Was het niet zo dat dat stuur heel hoog was, met een MX stuur heb je dan gelijk stuurverhogers nodig van een 10 cm??

Het rijden op een HP2, leuk hoor hij was veel lichter op zijn neus en daardoor makkelijker te rijden. Het grootste nadeel van een LC8 is toch het gewicht op zijn neus. Probeer maar eens een wheelie te maken op een maisplak, dit lukt je bijna niet. Wielspin is het resutaat terwijl bij de HP2 het wiel toch wel omhoog komt.
Nu moet je natuurlijk niet gaan denken dat ik een liefhebber ben van zwangere brommers maar een HP2 is denk ik wel makkelijker te handelen in het zand als een LC8.
De HP2 is natuurlijk ook een hard enduro en het zou wel heel erg suf zijn als een all-road het zou winnen van een hard enduro.
Wat mij toen ook nog heel erg op viel was dat de motor van Gerben weer makkelijker ten handelen was als mijn eigen LC8???
Dit heeft dus te maken afstellen vering- demping, we moeten nog steeds een keertje gaan spelen en vergelijken Gerben. rolleyes rolleyes Ik heb ook weer de nodige aanpassingen gedaan ondertussen.

Groet Johan[/quote

never problemen gehad met een wheely met de lc8 ook niet op een mais plak wel eerst een ander tandwieltje en dat een bmw met boxer blok makkelijker te hanteren is in het zand rij er maar eens mee dan merk je het verschil wel voor mij persoonlijk is een bmw DE toermotor en de ktm de ALLROAD motor lees maar eens de noppen nieuws en anders mail je naar toine die de motor getest heefd en er volgend jaar mee gaat rijden groeten mr wheely laugh maar dit is mij mening EEEEJJJJJ thumbsup
Naar boven
mr wheely

BerichtGeplaatst: Wo, 28 Dec. 2005, 1:51    Onderwerp: Reageer met quote

Dr_Bean schreef:
Ja, johan en ikke hebben al eens op de hp2 gespeeld...

het viel me niet tegen. Stuur is idd niet alles, maar dat geld ook voor origineel LC8: een MX stuur erop en alles is beter smiley

ik weet nog dat we daarover gesproken hadden via DE site over je stuur
is dus goed bevallen en die hp2 loopt wel goed maar ik vind hem niet goed te hanteren en dat komt door het boxer blok beentje uitsteken vind ik een beetje gevaarlijk als je valt en je been zit ertussen dan breek je je beentjes echt wel en daar zijn bewijzen genoeg voor maar als het aankomt op betrouwbaarheid dan weet ik het ook nog niet hoor maar ik ben nu een maal een ktm man en geen bmw thumbsup laugh3
Naar boven
alexopreis

BerichtGeplaatst: Do, 25 Mei. 2006, 12:22    Onderwerp: Prpaganda video HP2 superendurokampioenschap Reageer met quote

Ziet hier de ietwat-propagandavideo van de BMW propaganda-afdeling:

http://bmw-motorrad.com/com/en/specials/hp/index_motorsports_video.html

Ik ziet opeens fatamorgana's van Gerben die het BMW-team gaat verslaan... op een KTM Superenduro.
De KTM superenduro komt ook zeker 10 seconden in beeld, maar krijgt een BMW-sneer.

René

BerichtGeplaatst: Do, 25 Mei. 2006, 12:58    Onderwerp: Reageer met quote

Leuk filmpje, inderdaad propaganda, doet KTM immers toch ook...
En een superenduro inhalen, dat is pas fatamorgana laugh

Maar laat ik wel wezen, vindt het ontwerp niet naar mijn smaak, heb er niet op gereden, wel diverse malen in levende lijve bekeken maar blijf het een on-oogllijk ding vinden qua design. Wordt er nou niet bepaald opgewonden van whip
Wellicht dat mijn mening bijgesteld wordt op moment dat ik 'ns een testrit mag maken...dan nog, blijf trouw aan mijn LC8.

Zijn er trouwens mensen op het forum die een evt. overstap van KTM naar BMW hebben overwogen, zo ja waarom en zo ja "wil je dat nooit meer doen".
Ben benieuwd.

Groet,
René

mr wheely

BerichtGeplaatst: Vr, 26 Mei. 2006, 1:28    Onderwerp: Re: Prpaganda video HP2 superendurokampioenschap Reageer met quote

alexopreis schreef:
Ziet hier de ietwat-propagandavideo van de BMW propaganda-afdeling:

http://bmw-motorrad.com/com/en/specials/hp/index_motorsports_video.html

Ik ziet opeens fatamorgana's van Gerben die het BMW-team gaat verslaan... op een KTM Superenduro.
De KTM superenduro komt ook zeker 10 seconden in beeld, maar krijgt een BMW-sneer.

wel een leuk filmpje maar ik denk dat het veel met de rijder te maken
heefd ik ken nog een paar andere rally's waar de bmw op zijn donder kreeg van de ktm se onder andere de erzberg rally die ktm van het filmpje was een omgebouwde supermotard later is er veel veranderd aan de ktm een smaller frame kleinere tank betere veren enz enz enz
die bmw heefd nog hetzelfde blok als een bmw uit ww2 ????
Naar boven
Dr_Bean
Site Admin

BerichtGeplaatst: Vr, 26 Mei. 2006, 19:08    Onderwerp: Reageer met quote

blabla.. ach die Superenduro zowel als de HP2 zijn in de geracede setup toch niet te koop.

jammer maar helaas.

Johan

BerichtGeplaatst: Vr, 26 Mei. 2006, 19:27    Onderwerp: Reageer met quote

Dr_Bean schreef:
blabla.. ach die Superenduro zowel als de HP2 zijn in de geracede setup toch niet te koop.

jammer maar helaas.

Ja echt jammer van KTM READY TO RACE????????
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Cafe Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: