lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

gereedschap
Ga naar Pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Werkplaats berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Harry

BerichtGeplaatst: Di, 17 Jan. 2012, 2:50    Onderwerp: Reageer met quote

Vooruit, nog maar eens een duit in het zakje: Ik hoop dat je door de bomen het bos nog kunt zien.

http://www.digitalo.de/products/143066/Steckschluesselsatz-10mm-3-8-61-teilig.html?WT.mc_id=preissuchmaschine&ref=5&products_model=C97516&utm_source=preissuchmaschine&utm_medium=CPC&utm_campaign=C97516&WT.mc_id=preissuchmaschine

Hier heb ik hem vandaan. Was toen ik hem kocht wel iets goedkoper (rond de 60 euro toen) en ik kan alleen maar zeggen dat ik het een ontzettend fijne en doordachte set vind. Ik pak er elke keer als ik aan een auto, bus of motor sleutel naar terug. Ondanks dat ik ook Gedore en Facom heb. Enig minpuntje zoals gezegd de iets grovere vertanding van de ratel. Maar hij is wel echt hufterproof.

Over de Lidl-sets kan ik niet oordelen. In ergonomie loopt Facom doorgaans voorop, zie bijvoorbeeld de fijne vertanding van hun ratels zoals al aangegeven, of de speciale aangrijpvlakken van hun sleutels. Vaak net een beetje extra waardoor het net even fijner of sneller werkt.

Verder inderdaad: de keuze van gereedschap is vaak erg persoonlijk. Kijk wat je belangrijk vindt. De doppendoos is natuurlijk niet de enige gereedschapsset waar je mee gaat werken. Zo vind ik bijvoorbeeld persoonlijk de schroevendraaiers, vooral kruiskop, van Gedore gewoon troep. Daar kies ik zelf zonder meer voor Facom. Tangen gebruik ik het liefst van Knipex of eventueel Bahco als tweede keus. Momentsleutels heb ik Hazet liggen, Britool en Norbar (die laatste is Gedore binnenwerk maar met een kunststof buitenkant (uiteraard is deze voor de kleine aanhaalmomentjes) Ach, zoveel mensen, zoveel wensen...
Trap alleen niet in die zogenaamde wondersets en magische sleutels die je weleens in die homeshoppingprogramma's en advertenties die je leven beter maken tegenkomt. Als dat echt zo geweldig was had je dat heus wel bij de betere gereedschaphandel aangetroffen.

Ik hoop dat je tussen al dat aanbod iets van je gading kan vinden.

mr wheely

BerichtGeplaatst: Wo, 18 Jan. 2012, 8:51    Onderwerp: Reageer met quote

ik hoor niemand over het gereedschap uit het ktm powerparts gidsje
gisteren nog op de beurs gezien en ziet er best wel oke uit.....
ik heb zelf alles van Snap-On en een klein setje van proxxon
alle bij zeer oke maar de eerste Snap-On is wel erg aan de prijs
maar life time garantie

ktm tools.jpg
 Beschrijving:
 Bestandsgrootte:  51.43 KB
 Weergegeven:  3208 keer

ktm tools.jpg

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dr_Bean
Site Admin

BerichtGeplaatst: Wo, 18 Jan. 2012, 9:00    Onderwerp: Reageer met quote

als ik de plaatjes zo zie, lijkt het iig alsof ze erg goed naar Mannesmann gekeken hebben toen ze het doosje oranje maakte smiley
highrider

BerichtGeplaatst: Do, 19 Jan. 2012, 0:59    Onderwerp: Reageer met quote

Dr_Bean schreef:
als ik de plaatjes zo zie, lijkt het iig alsof ze erg goed naar Mannesmann gekeken hebben toen ze het doosje oranje maakte smiley

Sterker nog , zelfde fabriek andere verpakking idea2

Er zijn niet zoveel echte fabrikanten van specifieke gebruiksartikelen.

Halffabricaten zijn er veel meer en herverpakken is een ware industrie geworden

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Werkplaats Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: