lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Kleine/grote ramp? Aanvalsplan gevraagd
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Werkplaats berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
StevenD



Geregistreerd op: 11-4-2005
Berichten: 2738
Woonplaats: Amsterdam

BerichtGeplaatst: Vr, 22 Okt. 2010, 21:21    Onderwerp: Reageer met quote

je koppeling zit verkeerd gemonteerd...
_________________
Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN Messenger
michelbijl



Geregistreerd op: 16-10-2009
Berichten: 228

BerichtGeplaatst: Vr, 22 Okt. 2010, 21:54    Onderwerp: Reageer met quote

VERTEL!!!

Hij is er namelijk niet af geweest...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3677

BerichtGeplaatst: Za, 23 Okt. 2010, 10:34    Onderwerp: Reageer met quote

op de foto lijkt het alsof de gevoerde platen een uitsparing hebben,
( kan me trouwens niet herinneren dat ik dat ooit aan een plaat gezien heb).
Misschien moet de pijl op de drukplaat in lijn staan met die uitsparing?

Affijn, eerdaags zal steven wel antwoord geven wink3

_________________
Groet Daan (LC8-Junkie).


(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
StevenD



Geregistreerd op: 11-4-2005
Berichten: 2738
Woonplaats: Amsterdam

Nieuw berichtGeplaatst: Za, 23 Okt. 2010, 13:41    Onderwerp: Reageer met quote

ok ok, Ik denk je pak wel een plaatje uit het handboek idea2

De bovenste plaat met een slag gedraaid worden en in de uitsparing van je buitenkorf worden geplaatst. Ik zou even kijken of de belleville veer wel goed op zijn plekje zit (goedom!!) als dit fout is gedaan heb ik daar ook niet veel vertrouwen in. het is uit elkaar geweest, om wat voor reden dan ook en weer verkeerd in elkaar terug gezet.

De uitsparingetjes zitten goed, dat is de indicator voor de balancering.
Kijk wel even goed naar de type nummers van je platen, er zijn er 2 anders, de bovenste en onderste plaat. bouw dat ook zo terug.

Die pijl is op de binnenkorf gedrukt en draait dus tov. de gevoerde platen Smile

_________________
Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN Messenger
michelbijl



Geregistreerd op: 16-10-2009
Berichten: 228

Nieuw berichtGeplaatst: Zo, 24 Okt. 2010, 9:32    Onderwerp: Reageer met quote

Thnx!!

Ik ga grutten in de stukken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
michelbijl



Geregistreerd op: 16-10-2009
Berichten: 228

Nieuw berichtGeplaatst: Zo, 24 Okt. 2010, 20:27    Onderwerp: Reageer met quote

Het wphb biedt mij geen soelaas voor wat betreft de koppeling.
Aangezien de koppeling soms wat kleeft, neem ik aan dat de observatie van StevenD klopt, alleen helpen de tekeningen me niet erg.

Iemand foto's van hoe het hoort te zitten> Ik kan die dan naast de andere foto's leggen en de boel herstellen.

Zal wel een nieuw fototopicje worden......

THNX!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

Nieuw berichtGeplaatst: Ma, 25 Okt. 2010, 4:11    Onderwerp: Reageer met quote

http://www.ktm950.info/ zoek hier eens op
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
michelbijl



Geregistreerd op: 16-10-2009
Berichten: 228

Nieuw berichtGeplaatst: Di, 26 Okt. 2010, 19:02    Onderwerp: Reageer met quote

StevenD

Je hebt een PBtje

Grt

Michel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Raketman



Geregistreerd op: 13-1-2007
Berichten: 1412
Woonplaats: Wichelen (B)

Nieuw berichtGeplaatst: Do, 4 Nov. 2010, 12:48    Onderwerp: Reageer met quote

Ik denk dat die laatste plaat zo moet gemonteerd worden. Tenminste, dat meen ik te kunnen afleiden uit het wphb.


_________________
Nil volentibus arduum

2006 990 Adv ABS (125k)
2012 990 Adv ABS (54k)
2017 Africa Twin (80k)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
StevenD



Geregistreerd op: 11-4-2005
Berichten: 2738
Woonplaats: Amsterdam

Nieuw berichtGeplaatst: Do, 4 Nov. 2010, 14:24    Onderwerp: Reageer met quote

klopt, en omdat het uit elkaar is geweest heeeeel goed kijken dat wel de 'zachte plaat' boven en onderop zit.
_________________
Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN Messenger
michelbijl



Geregistreerd op: 16-10-2009
Berichten: 228

Nieuw berichtGeplaatst: Do, 4 Nov. 2010, 16:57    Onderwerp: Reageer met quote

Thnx mannen!

Ik weet nog niet of ik de platen uit elkaar kan houden.

Ik twijfel erover dit te laten doen door een dealer....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
StevenD



Geregistreerd op: 11-4-2005
Berichten: 2738
Woonplaats: Amsterdam

Nieuw berichtGeplaatst: Vr, 5 Nov. 2010, 10:44    Onderwerp: Reageer met quote

rij maar een keertje langs hoor.
_________________
Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN Messenger
michelbijl



Geregistreerd op: 16-10-2009
Berichten: 228

Nieuw berichtGeplaatst: Vr, 5 Nov. 2010, 10:45    Onderwerp: Reageer met quote

Thnx!!

ga ik zeker doen!!

Grtzz

Michel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6798
Woonplaats: Nijmegen

Nieuw berichtGeplaatst: Zo, 24 Jul. 2011, 12:15    Onderwerp: Reageer met quote

PS.:

(uit de laatste ervaring bij ATAK)

- Het is idd soms lastig de grote koppelingsmoer los te halen zonder special tool of slagmoersleutel ...

- Je kunt de koppelinskorf er afhalen ZONDER het timingtandwiel op de krukas te demonteren: Hiertoe moet je, nadat je koppelingsmoer losgedraaid hebt, EERST de naald-lagerkooi tussen de korf en de as uittrekken (beetje priegelwerk): dan heeft de korf genoeg speling op de as en kan die net langs het timingtandwiel.

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
wtr500



Geregistreerd op: 20-8-2010
Berichten: 381
Woonplaats: Stevensweert

Nieuw berichtGeplaatst: Zo, 24 Jul. 2011, 13:01    Onderwerp: Reageer met quote

Jupz, dat klopt. Heb ik ook gedaan. Wel even zorgen dat zorgen dat het open gedeelte van het rechter tandwiel naar links wijst. Centrale moer loshalen en als alles uit de kopperlingskorf is, het naaldlager tegenhouden met een kleine schroevendraaier en heen en weer bewegen met de korf, dan trek je het naaldlager er zo uit. Staat perfect omschreven in het WPH
_________________
www.rally-motor.nl / Husaberg FE 450 2012
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Werkplaats Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 3 van 4

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif