Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
petervdc
Geregistreerd op: 13-9-2010 Berichten: 1032 Woonplaats: west-vl
|
Geplaatst: Zo, 19 Jun. 2011, 20:53 Onderwerp: Klokje is verdwenen |
|
|
Via de mode knop kan ik normaal kiezen tussen totaal aantal km, 2 tripteller, reserve km, het klokje.
Het klokje is dus verdwenen, na reserve km komt gewoon totaal aantal km, het klokje wordt niet meer getoond.
Euh ??? Hoekanda ? _________________ ...tjah... |
|
Naar boven |
|
 |
Erik 990 SMT
Geregistreerd op: 28-10-2009 Berichten: 292
|
Geplaatst: Zo, 19 Jun. 2011, 21:25 Onderwerp: |
|
|
Bekend fenomeen : op een KTM verliezen we alle gevoel voor tijd ?  |
|
Naar boven |
|
 |
PHS
Geregistreerd op: 11-5-2010 Berichten: 257 Woonplaats: Apeldoorn
|
Geplaatst: Zo, 19 Jun. 2011, 22:15 Onderwerp: |
|
|
Erik 990 SMT schreef: | Bekend fenomeen : op een KTM verliezen we alle gevoel voor tijd ?  |
 _________________ ex. KTM 950 Adventure 2005 |
|
Naar boven |
|
 |
Dwars

Geregistreerd op: 11-5-2008 Berichten: 207 Woonplaats: daar in ut bronsgroen eikenhout
|
Geplaatst: Ma, 20 Jun. 2011, 19:38 Onderwerp: |
|
|
al eens helemaal onderin het bakje gekeken tussen de tanks?  _________________ jaja joa |
|
Naar boven |
|
 |
Raketman

Geregistreerd op: 13-1-2007 Berichten: 1412 Woonplaats: Wichelen (B)
|
Geplaatst: Ma, 20 Jun. 2011, 20:29 Onderwerp: |
|
|
Dit is best een crapuleus forum ...
Los daarvan heb ik van dit probleem nog nooit gehoord . _________________ Nil volentibus arduum
2006 990 Adv ABS (125k)
2012 990 Adv ABS (54k)
2017 Africa Twin (80k) |
|
Naar boven |
|
 |
petervdc
Geregistreerd op: 13-9-2010 Berichten: 1032 Woonplaats: west-vl
|
Geplaatst: Ma, 20 Jun. 2011, 22:17 Onderwerp: |
|
|
Raketman schreef: | Dit is best een crapuleus forum ...
Los daarvan heb ik van dit probleem nog nooit gehoord . |
Tijdens het groot onderhoud hebben ze wel een soort service reset gedaan.
Foutje in de software of zo ? _________________ ...tjah... |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

Geregistreerd op: 15-11-2004 Berichten: 6794 Woonplaats: Nijmegen
|
Geplaatst: Ma, 20 Jun. 2011, 22:19 Onderwerp: |
|
|
it's a bug, not a feature
serieus: onbekend fenomeen.
Gooi je accuklem eens los voor 10 seconde zou ik zeggen. dan kan je daarna zien of je klok terug komt, anders hoef je hem ook niet meer goed te zetten  _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
petervdc
Geregistreerd op: 13-9-2010 Berichten: 1032 Woonplaats: west-vl
|
Geplaatst: Di, 21 Jun. 2011, 18:38 Onderwerp: |
|
|
Der was een zekering gesprongen, en zodoende werkte het klokje niet meer. Op die zekering zit wrsch nog iets anders (handvatverwarming of gps of ...).
Dus dat was het probleem.
Bizar hé. _________________ ...tjah... |
|
Naar boven |
|
 |
Raketman

Geregistreerd op: 13-1-2007 Berichten: 1412 Woonplaats: Wichelen (B)
|
Geplaatst: Di, 21 Jun. 2011, 20:36 Onderwerp: |
|
|
Aha, de ACC1 was dus gesprongen ...'t is soms zo simpel dat je'r idd niet zou aan denken.
Maar waarom is die dan gesprongen ? Teveel opties aangesloten ? _________________ Nil volentibus arduum
2006 990 Adv ABS (125k)
2012 990 Adv ABS (54k)
2017 Africa Twin (80k) |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

Geregistreerd op: 15-11-2004 Berichten: 6794 Woonplaats: Nijmegen
|
Geplaatst: Di, 21 Jun. 2011, 21:28 Onderwerp: |
|
|
?? maar als die zekering springt, dan doet dacht ik:
- ofwel je hele teller niets meer (geen display)
- ofwel je klok telt niet... maar is er wel.
?? _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
petervdc
Geregistreerd op: 13-9-2010 Berichten: 1032 Woonplaats: west-vl
|
Geplaatst: Di, 21 Jun. 2011, 22:25 Onderwerp: |
|
|
Misschien zit er te veel op...
Luxe ventje als ik ben (en doorrijder) : handvatverwarming, gps, aansluiting voor electr jas, aansluiting voor electr handschoenen, extra mistlichten.
Hoe de verdeling zit naar acc1 of acc2 weet ik niet eigenlijk.
En blijkbaar zit het klokje daar ook tussen (logisch vind ik dit nie, maar afijn). De rest van de tellers deed het wel nog. _________________ ...tjah... |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

Geregistreerd op: 15-11-2004 Berichten: 6794 Woonplaats: Nijmegen
|
Geplaatst: Di, 21 Jun. 2011, 22:29 Onderwerp: |
|
|
Dikek gebruiker zoals handschoenverwarming etc zou ik zeker niet opde permanente spanning zetten: ALs je ze dan aan laat staan is je accu zeker leeg de volgende dag.
ACC is echt maximaal 10 ampere... voor meer zijn de draadjes echt te dun!
ALs je het een beetje verdeelt kom je daar een heel eind mee hoor. _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
petervdc
Geregistreerd op: 13-9-2010 Berichten: 1032 Woonplaats: west-vl
|
Geplaatst: Di, 21 Jun. 2011, 22:33 Onderwerp: |
|
|
Dr_Bean schreef: | Dikek gebruiker zoals handschoenverwarming etc zou ik zeker niet opde permanente spanning zetten |
Maw waar sluit ik hem dan het beste aan ?
Zou je van al deze zaken een goede verdeling kunnen maken : wat op acc1, wat op acc2, andere aansluitmogelijkheden ?
Thx. _________________ ...tjah... |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

Geregistreerd op: 15-11-2004 Berichten: 6794 Woonplaats: Nijmegen
|
Geplaatst: Di, 21 Jun. 2011, 22:48 Onderwerp: |
|
|
mmm zoekfunctie?
http://forum.lc8.nl/viewtopic.php?t=3614&highlight=acc1+acc2
ACC1 permanent: dat blijft dus werken als je je contact uit hebt
ACC2 gaat met contact mee uit.
10A maximaal per ACC. dus 120 watt per ACC.
tel je verbruikers op.. verdeel het slim. etc. _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
highrider

Geregistreerd op: 20-6-2006 Berichten: 224 Woonplaats: Amsterdam
|
Geplaatst: Wo, 22 Jun. 2011, 0:12 Onderwerp: |
|
|
Na hee, heeel, heeeeeeell lang zoeken kwam ik erachter dat ik ook een zekering mistte vanmiddag.
Motor helemaal dood op dim en groot licht na. Dus cockpit dood , starten dood , richtingaanwijzers dood , claxon dood , remlicht dood
hoofdzekering in tact
andere zekeringen in tact ...... tenminste
contactslot meten enz enz
Spanning stopt ergens onderweg, draadbreuk ?
Schema erbij en meten , verdomme lijkt toch zekering 3
Zekering gemeten en verdomme toch kapot. Exact in de verdikking doorgebrand , optisch nagenoeg niet waarneembaar.
Nieuwe zekering erin en pats eruit bij contact maken.
Lang verhaal even wat inkorten. Van de remlicht schakelaar achter was een tie rap gebroken,los gelaten, what ever. Sluiting dus op de uitlaat omdat de isolatie slecht tegen warmte kan. Spul hersteld en starten lopen
Moraal van het verhaal , meet je zekeringen door daar optisch bekijken je behoorlijk op het verkeerde been kan zetten.
 _________________ Nog steeds 750 ST zal het ooit een KTM worden. Ja per 16-06-2008 een mooie oranje erbij. |
|
Naar boven |
|
 |
|