Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Prutzer
Geregistreerd op: 27-11-2004 Berichten: 201 Woonplaats: Amstelveen
|
Geplaatst: Zo, 16 Jan. 2005, 19:26 Onderwerp: Wat kleine aanpassingen |
|
|
Gister mijn Akra's opgehaald en meteen maar aan de slag gegaan,
ze zaten er zo op, maar het demonteren van de originele dempers hed wat voeten in de aarde. outjes zaten alle 6 dusdanig vastgerot dit ik ze allemaal aan snot draaide.
Toen met trukendoos van de baas ze er toch nog uit gekregen en verder geen problemen.
Daarna de carburateurs er nog maar ff afgeschroefd en de gasnaalden 1 tandje hoger gezet, Brouwer gaat em binnekort verder afstellen.
Ik heb ook een 16t tandwiel meegenomen bij brouwer, die zit er nu ook op, oude tandwiel zat ook weer erg vast. Met ratel van 70cm en volle gewicht erop ging ie eindelijk los, ik lag toen wel op de grond, ging nogal plotseling los!!!
Op de voorvork heb ik mooie WP stickers geplakt, zodat de beschadigingen niet meer zichtbaar zijn, zie er ook wel lekker racy uit
Maar ik moet zeggen dat ik compleet andere motor heb gekregen, hij trekt veel soepeler, harder en maakt een lekker soundje zonder db-killers.
Beschrijving: |
|
Bestandsgrootte: |
74.83 KB |
Weergegeven: |
603 keer |
|
Beschrijving: |
|
Bestandsgrootte: |
113.55 KB |
Weergegeven: |
609 keer |
|
Beschrijving: |
|
Bestandsgrootte: |
122.35 KB |
Weergegeven: |
621 keer |
|
_________________ 2003 950S
Driver: Eelco
Laatst aangepast door Prutzer op Di, 18 Jan. 2005, 21:00, in totaal 3 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
|
Daan
Geregistreerd op: 27-11-2004 Berichten: 3652
|
Geplaatst: Zo, 16 Jan. 2005, 19:36 Onderwerp: Re: Wat kleine aanpassingen |
|
|
Prutzer schreef: | Gister mijn Akra's opgehaald en meteen maar aan de slag gegaan,
ze zaten er zo op, maar het demonteren van de originele dempers hed wat voeten in de aarde. outjes zaten alle 6 dusdanig vastgerot dit ik ze allemaal aan snot draaide.
Toen met trukendoos van de baas ze er toch nog uit gekregen en verder geen problemen.
Daarna de carburateurs er nog maar ff afgeschroefd en de gasnaalden 1 tandje hoger gezet, Brouwer gaat em binnekort verder afstellen.
Ik heb ook een 16t tandwiel meegenomen bij brouwer, die zit er nu ook op, oude tandwiel zat ook weer erg vast. Met ratel van 70cm en volle gewicht erop ging ie eindelijk los, ik lag toen wel op de grond, ging nogal plotseling los!!!
Op de voorvork heb ik mooie WP stickers geplakt, zodat de beschadigingen niet meer zichtbaar zijn, zie er ook wel lekker racy uit
Maar ik moet zeggen dat ik compleet andere motor heb gekregen, hij trekt veel soepeler, harder en maakt een lekker soundje zonder db-killers. |
Zonder killers vind ik waanzinnig mooi,maar ook te hard op de lange duur werd ik er zelf knettergek van!
En ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat oom agent het ook te hard vind!
Groet Daan!
|
|
Naar boven |
|
|
Tutu
Geregistreerd op: 27-11-2004 Berichten: 550 Woonplaats: Zeewolde
|
Geplaatst: Zo, 16 Jan. 2005, 21:14 Onderwerp: |
|
|
Ben idd benieuwd naar de sound van de Acra's zonder Db killers. Die stickers heb ik ook liggen en zal zeker helpen ter bescherming van de vorkpoten. Verder valt mij het zwarte voorspatbord op. Ik zag bij Brouwer in Nijkerk ook een LC8 S met zo'n zelfde spatbord staan.
Normaal is deze toch geheel oranje??
|
|
Naar boven |
|
|
Prutzer
Geregistreerd op: 27-11-2004 Berichten: 201 Woonplaats: Amstelveen
|
Geplaatst: Zo, 16 Jan. 2005, 21:28 Onderwerp: |
|
|
Mijn 950 is een "echte" 2003, toen was de S oranje en de gewone zilver, model 2004 heeft een geheel in de kleur gespoten spatbord.
Persoonlijk vind ik mijn spatbord mooier, geheel oranje is erg opzichtig.
je kan de Akra een beetje vergelijken met een Ducati met open Termignoni's, zelfde geluiddruk, in oud hollands gewoon kabaal!!!
_________________ 2003 950S
Driver: Eelco |
|
Naar boven |
|
|
Tutu
Geregistreerd op: 27-11-2004 Berichten: 550 Woonplaats: Zeewolde
|
Geplaatst: Zo, 16 Jan. 2005, 21:36 Onderwerp: |
|
|
Ik ken de sound van de Acra's op zich wel. Had een 2 in 2 systeem op mijn RSV. Heb het nooit te hard gevonden (behalve op het circuit )
De loopcultuur van een LC8 is natuurlijk anders met een andere boring, slag, carbs, cc inhoud, blokhoek,... en de dempers zijn wellicht ook anders.
Ik vind de sound van de PD jongens ook heel cool, lijkt het daar wat op?
PRÉÉÉÉPPPPRÉÉÉP
Hoor het binnen kort wel eens. Ook benieuwd naar het verschil met de wings soepblikken
|
|
Naar boven |
|
|
kameel
Geregistreerd op: 1-12-2004 Berichten: 119 Woonplaats: dronten
|
Geplaatst: Zo, 16 Jan. 2005, 23:13 Onderwerp: |
|
|
ook met Wings en naalden in derde positie een totaal andere motor. Orgineel is absoluut niet slecht, maar nu bokt íe vanaf 2000 tpm niet meer, loopt veel vlotter in de begrenzer en in twee komt voorwiel spontaan omhoog.
Pieter
_________________ riding the camel. |
|
Naar boven |
|
|
Prutzer
Geregistreerd op: 27-11-2004 Berichten: 201 Woonplaats: Amstelveen
|
Geplaatst: Di, 18 Jan. 2005, 22:38 Onderwerp: |
|
|
PD's vind ik meer klnker als voaaaar of brulllll niet als prrrrrrrreepppppp prrrrrrrreepppppp prrrrrrrreepppppp
Maar ik gaat van het weekend me maat is ff een drive-by laten doen, dan kan ik zelf ook is horen hoe het klinkt
_________________ 2003 950S
Driver: Eelco |
|
Naar boven |
|
|
Dr_Bean Site Admin
Geregistreerd op: 15-11-2004 Berichten: 6745 Woonplaats: Nijmegen
|
Geplaatst: Di, 18 Jan. 2005, 23:42 Onderwerp: |
|
|
kameel schreef: | ook met Wings en naalden in derde positie een totaal andere motor. Orgineel is absoluut niet slecht, maar nu bokt íe vanaf 2000 tpm niet meer, loopt veel vlotter in de begrenzer en in twee komt voorwiel spontaan omhoog.
Pieter |
dan moet je ook effe die Sommer-lufideksel erop zetten! (of heb je die al), dan wordt ie onderin nog een stuk smeuiger en krachtiger.
_________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
|
kameel
Geregistreerd op: 1-12-2004 Berichten: 119 Woonplaats: dronten
|
Geplaatst: Wo, 19 Jan. 2005, 10:37 Onderwerp: |
|
|
zit er op.
Voor 2005 geen verdere veranderingen in het vat, eerst maar rijden.
Pieter
_________________ riding the camel. |
|
Naar boven |
|
|
|