lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Duitsland en Zwitserland: de naakte waarheid
Ga naar Pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Duke

BerichtGeplaatst: Wo, 26 Jan. 2011, 13:54    Onderwerp: Reageer met quote

Dat je niet helemaal gek wordt van het geluid, met killers er in komen er toch al flink hade klappen uit een lc8. Ik heb toen ik mijn vorige SM ophaalde bij de dealer (950) naar huis gereden zonder killers met een setje Akra's (grapje van de dealer bij afleveren) en heb bij thuiskomst na 40km gelijk de killers weer gemonteerd. Ik weet alleen niet of dit alles met aso of moraalridders te maken heeft , ik denk meer gezond verstand!!!
dirk pauwels

BerichtGeplaatst: Do, 27 Jan. 2011, 13:58    Onderwerp: Reageer met quote

Duke schreef:
Dat je niet helemaal gek wordt van het geluid, met killers er in komen er toch al flink hade klappen uit een lc8. Ik heb toen ik mijn vorige SM ophaalde bij de dealer (950) naar huis gereden zonder killers met een setje Akra's (grapje van de dealer bij afleveren) en heb bij thuiskomst na 40km gelijk de killers weer gemonteerd. Ik weet alleen niet of dit alles met aso of moraalridders te maken heeft , ik denk meer gezond verstand!!!

Ik had een Duke met Leo's meegekregen als vervangmotor, was zeeeeer luid, bleek dan achteraf ook dat er een scheurtje in zat. Mijn eigen SMT heb ik ook Leo's onder, een hele tijd met DB's gereden, maar toch ook redelijk wat geluid en eigenlijk niet zo'n heel mooi geluid...DB's eruitgehaald en eerlijk gezegd is het geluid nu een pak mooier, wel luider, maar minder scherp, dus op een manier ook minder storend...ofwel ligt het aan mijn oordopjes.... smiley2
Ik probeer altijd een beetje respect op te brengen voor mijn medemens en dus rijdt ik rustig door een dorp en zet niet vol open als er wandelaars of fietsers enzo in de buurt zijn, al helemaal niet met paarden of honden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
demito

BerichtGeplaatst: Do, 27 Jan. 2011, 15:50    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb mijn dB killers er in Namibië uitgehaald en ze zijn er nooit meer in gegaan. Ik rijd steeds met goed afsluitende oortjes van mijn mp3, dus zelf heb ik er niet zo'n last van, wel in tegendeel. Hier in BE maakt de file van veel verder al plaats en in de tunnels wordt het helemaal te gek thumbsup
Of hoe ge met een paar draaien aan het gas een Mozeske kunt doen... grin

En mijn buren zijn dik in de tachtig en een beetje hardhorig dus dat valt ook meteen mee tongue3

mariodeve

BerichtGeplaatst: Do, 27 Jan. 2011, 20:29    Onderwerp: Reageer met quote

Duke schreef:

Gek van dat geluid, ja dat ben ik zeker, vind het helemaal te gek!! Waar ik wel gek van wordt is het geklapper van de wind, daarom draag ik ook oordoppen. Maar ook met oordoppen geniet ik nog van die mooie brommmmmmm

Ktm 500 sixdays
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM Naam MSN Messenger
scottmctag

BerichtGeplaatst: Do, 17 Mrt. 2011, 21:07    Onderwerp: Reageer met quote

+1 for loud pipes save lives / and HID lights get you seen / also in town keep the revs down

My quietest bike was a Honda VFR 800 and every car driver seemed to think it would be fun to knock me off when filtering in traffic because they never heard me coming.

http://cgi.ebay.co.uk/E-MARKED-EXHAUST-STICKER-EMARK-APRILIA-DUCATI-HARLEY-/200578397284?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item2eb3677464#ht_706wt_1139

Link above is for E-marked sticker for exhaust might help with problem

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: