Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Duke
|
Geplaatst: Wo, 26 Jan. 2011, 13:54 Onderwerp: |
|
|
Dat je niet helemaal gek wordt van het geluid, met killers er in komen er toch al flink hade klappen uit een lc8. Ik heb toen ik mijn vorige SM ophaalde bij de dealer (950) naar huis gereden zonder killers met een setje Akra's (grapje van de dealer bij afleveren) en heb bij thuiskomst na 40km gelijk de killers weer gemonteerd. Ik weet alleen niet of dit alles met aso of moraalridders te maken heeft , ik denk meer gezond verstand!!! _________________ 990 SM Orange |
|
Naar boven |
|
 |
dirk pauwels
|
Geplaatst: Do, 27 Jan. 2011, 13:58 Onderwerp: |
|
|
Duke schreef: | Dat je niet helemaal gek wordt van het geluid, met killers er in komen er toch al flink hade klappen uit een lc8. Ik heb toen ik mijn vorige SM ophaalde bij de dealer (950) naar huis gereden zonder killers met een setje Akra's (grapje van de dealer bij afleveren) en heb bij thuiskomst na 40km gelijk de killers weer gemonteerd. Ik weet alleen niet of dit alles met aso of moraalridders te maken heeft , ik denk meer gezond verstand!!! |
Ik had een Duke met Leo's meegekregen als vervangmotor, was zeeeeer luid, bleek dan achteraf ook dat er een scheurtje in zat. Mijn eigen SMT heb ik ook Leo's onder, een hele tijd met DB's gereden, maar toch ook redelijk wat geluid en eigenlijk niet zo'n heel mooi geluid...DB's eruitgehaald en eerlijk gezegd is het geluid nu een pak mooier, wel luider, maar minder scherp, dus op een manier ook minder storend...ofwel ligt het aan mijn oordopjes....
Ik probeer altijd een beetje respect op te brengen voor mijn medemens en dus rijdt ik rustig door een dorp en zet niet vol open als er wandelaars of fietsers enzo in de buurt zijn, al helemaal niet met paarden of honden. _________________ Triumph Bonneville caferacer 2002
BMW R1150GS project bike |
|
Naar boven |
|
 |
demito

|
Geplaatst: Do, 27 Jan. 2011, 15:50 Onderwerp: |
|
|
Ik heb mijn dB killers er in Namibië uitgehaald en ze zijn er nooit meer in gegaan. Ik rijd steeds met goed afsluitende oortjes van mijn mp3, dus zelf heb ik er niet zo'n last van, wel in tegendeel. Hier in BE maakt de file van veel verder al plaats en in de tunnels wordt het helemaal te gek
Of hoe ge met een paar draaien aan het gas een Mozeske kunt doen...
En mijn buren zijn dik in de tachtig en een beetje hardhorig dus dat valt ook meteen mee  _________________ Husqvarna 701 enduro
 |
|
Naar boven |
|
 |
mariodeve

|
Geplaatst: Do, 27 Jan. 2011, 20:29 Onderwerp: |
|
|
Duke schreef: | Dat je niet helemaal gek wordt van het geluid, met killers er in komen er toch al flink hade klappen uit een lc8. Ik heb toen ik mijn vorige SM ophaalde bij de dealer (950) naar huis gereden zonder killers met een setje Akra's (grapje van de dealer bij afleveren) en heb bij thuiskomst na 40km gelijk de killers weer gemonteerd. Ik weet alleen niet of dit alles met aso of moraalridders te maken heeft , ik denk meer gezond verstand!!! |
Gek van dat geluid, ja dat ben ik zeker, vind het helemaal te gek!! Waar ik wel gek van wordt is het geklapper van de wind, daarom draag ik ook oordoppen. Maar ook met oordoppen geniet ik nog van die mooie brommmmmmm _________________ Ktm 1190 adventure R
Ktm 990 adventure R
Ktm 530 sixdays
Ktm 500 sixdays |
|
Naar boven |
|
 |
scottmctag

|
|
Naar boven |
|