Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
hanske
|
Geplaatst: Di, 15 Jun. 2010, 1:49 Onderwerp: Oberon clutch slave cilinder, zwart, nieuw. |
|
|
Mooi, ik laatst een Oberon clutch slave cilinder besteld in de UK, kreeg ik problemen met mijn Paypal account (recent nieuwe credit card gekregen en nieuwe creditcard gegevens matchte niet met mijn gegevens bekend bij Paypal). Dus mijn betaling werd gewijgerd. Even de boel rechtgezet bij Paypal en de order opnieuw geplaatst bij Oberon. Krijg ik binnen enkele dagen mijn bestelde cilinder (titanium) binnen en direct gemonteerd. Fluitje van een cent en zeer tevreden. Tot mijn grote verbazing staat de bezorger van Fedex na een paar dagen weer aan de deur met een zelfde pakketje. Wat blijkt, Paypal heeft toch, ondanks dat ze me verzekerd hebben dat dit niet ging gebeuren, de betaling van de eerste order doorgelaten. Een mailtje naar Oberon gestuurd en te horen gekregen dat het niet hun fout was (wat inderdaad ook zo is) en zij er niets voor voelden om de koppelings cilinder terug te nemen op hun kosten (wat ik helaas ook snap).
http://www.oberon-performance.co.uk/acatalog/KTM_Clutch_Slave.html
Dus bij deze uit voorraad leverbaar in ongeopende verpakking, Oberon Clutch slave cilinder in de kleur zwart. Hij kost mij 133 euro (bieden mag,wil best concessies doen maar houd het netjes). Heb je liever een Titanium geanodiseerde cilinder wil ik gerust mijn exemplaar wat er nu enkele dagen opzit wisselen voor de zwarte, kan hem ook nog monteren voor je voor dat geld (kwartiertje werk inclusief nieuwe koppelings vloeistof). Laat maar iets weten, krijg als het goed is deze niet meer kapot en vind het onzin om er een op reserve te hebben. Afhalen (omgeving Eindhoven) geen probleem, versturen is uiteraard ook een optie. |
|
Naar boven |
|
 |
hanske
|
Geplaatst: Vr, 18 Jun. 2010, 23:23 Onderwerp: |
|
|
De Oberon is momenteel per post onderweg naar een mede forummert, gaat hij geen spijt van krijgen. Dus reeds vergeven  |
|
Naar boven |
|
 |
Aleph

Geregistreerd op: 27-11-2007 Berichten: 888 Woonplaats: Flanders Fields
|
Geplaatst: Vr, 25 Jun. 2010, 2:06 Onderwerp: |
|
|
shit, op reis zijn heeft dus ook nadelen  _________________ mijn nieuwe nick is Muug |
|
Naar boven |
|
 |
Roeligan

Geregistreerd op: 27-12-2007 Berichten: 804 Woonplaats: Heusden-Zolder
|
Geplaatst: Za, 3 Jul. 2010, 10:46 Onderwerp: |
|
|
Motorcycle Boy schreef: | shit, op reis zijn heeft dus ook nadelen  |
F*ck, net nu ik na 3 weekends sleutelen gemerkt heb dat het eigenlijk de slave is die er voor zorgde dat mijn koppeling continue doorslipte... _________________ www.roeligan.net |
|
Naar boven |
|
 |
Emergo
|
Geplaatst: Ma, 9 Aug. 2010, 18:55 Onderwerp: Goed thuis |
|
|
Roeligan, de Oberon heeft in elk geval een goed nieuw thuis gevonden. Je kunt hem over 3 weken bewonderen. Ik zie je in de Pyreneeen.
Groet, Roel |
|
Naar boven |
|
 |
Roeligan

Geregistreerd op: 27-12-2007 Berichten: 804 Woonplaats: Heusden-Zolder
|
Geplaatst: Ma, 9 Aug. 2010, 21:46 Onderwerp: Re: Goed thuis |
|
|
Emergo schreef: | Roeligan, de Oberon heeft in elk geval een goed nieuw thuis gevonden. Je kunt hem over 3 weken bewonderen. Ik zie je in de Pyreneeen.
Groet, Roel |
Heb er ondertussen ook eentje opstaan  _________________ www.roeligan.net |
|
Naar boven |
|
 |
|