lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Oberon clutch slave cilinder, zwart, nieuw.

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Koop en verkoop berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
hanske

BerichtGeplaatst: Di, 15 Jun. 2010, 1:49    Onderwerp: Oberon clutch slave cilinder, zwart, nieuw. Reageer met quote

Mooi, ik laatst een Oberon clutch slave cilinder besteld in de UK, kreeg ik problemen met mijn Paypal account (recent nieuwe credit card gekregen en nieuwe creditcard gegevens matchte niet met mijn gegevens bekend bij Paypal). Dus mijn betaling werd gewijgerd. Even de boel rechtgezet bij Paypal en de order opnieuw geplaatst bij Oberon. Krijg ik binnen enkele dagen mijn bestelde cilinder (titanium) binnen en direct gemonteerd. Fluitje van een cent en zeer tevreden. Tot mijn grote verbazing staat de bezorger van Fedex na een paar dagen weer aan de deur met een zelfde pakketje. Wat blijkt, Paypal heeft toch, ondanks dat ze me verzekerd hebben dat dit niet ging gebeuren, de betaling van de eerste order doorgelaten. furious3 Een mailtje naar Oberon gestuurd en te horen gekregen dat het niet hun fout was (wat inderdaad ook zo is) en zij er niets voor voelden om de koppelings cilinder terug te nemen op hun kosten (wat ik helaas ook snap).

http://www.oberon-performance.co.uk/acatalog/KTM_Clutch_Slave.html
Dus bij deze uit voorraad leverbaar in ongeopende verpakking, Oberon Clutch slave cilinder in de kleur zwart. Hij kost mij 133 euro (bieden mag,wil best concessies doen maar houd het netjes). Heb je liever een Titanium geanodiseerde cilinder wil ik gerust mijn exemplaar wat er nu enkele dagen opzit wisselen voor de zwarte, kan hem ook nog monteren voor je voor dat geld (kwartiertje werk inclusief nieuwe koppelings vloeistof). Laat maar iets weten, krijg als het goed is deze niet meer kapot en vind het onzin om er een op reserve te hebben. Afhalen (omgeving Eindhoven) geen probleem, versturen is uiteraard ook een optie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
hanske

BerichtGeplaatst: Vr, 18 Jun. 2010, 23:23    Onderwerp: Reageer met quote

De Oberon is momenteel per post onderweg naar een mede forummert, gaat hij geen spijt van krijgen. Dus reeds vergeven Smile Smile Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Aleph

BerichtGeplaatst: Vr, 25 Jun. 2010, 2:06    Onderwerp: Reageer met quote

shit, op reis zijn heeft dus ook nadelen evil3
Roeligan

BerichtGeplaatst: Za, 3 Jul. 2010, 10:46    Onderwerp: Reageer met quote

Motorcycle Boy schreef:
shit, op reis zijn heeft dus ook nadelen evil3

F*ck, net nu ik na 3 weekends sleutelen gemerkt heb dat het eigenlijk de slave is die er voor zorgde dat mijn koppeling continue doorslipte...

Emergo

BerichtGeplaatst: Ma, 9 Aug. 2010, 18:55    Onderwerp: Goed thuis Reageer met quote

Roeligan, de Oberon heeft in elk geval een goed nieuw thuis gevonden. Je kunt hem over 3 weken bewonderen. Ik zie je in de Pyreneeen.

Groet, Roel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Roeligan

BerichtGeplaatst: Ma, 9 Aug. 2010, 21:46    Onderwerp: Re: Goed thuis Reageer met quote

Emergo schreef:
Roeligan, de Oberon heeft in elk geval een goed nieuw thuis gevonden. Je kunt hem over 3 weken bewonderen. Ik zie je in de Pyreneeen.

Groet, Roel

Heb er ondertussen ook eentje opstaan thumbsup

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Koop en verkoop Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: