Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Hydrazine

Geregistreerd op: 9-9-2006 Berichten: 294 Woonplaats: Almere-Binnen
|
Geplaatst: Ma, 12 Jul. 2010, 17:54 Onderwerp: Roadlok (TM) |
|
|
http://roadlok.com/videos
Wie heeft ervaring met dit KTM Powerpart?
Volgens mij haal je deze zo los als ie op slot zit? 2 imbusjes los en zaak aan de kant schuiven?
Kan toch niet waar zijn?
 |
|
Naar boven |
|
 |
StevenD

Geregistreerd op: 11-4-2005 Berichten: 2725 Woonplaats: Amsterdam
|
Geplaatst: Ma, 12 Jul. 2010, 19:50 Onderwerp: |
|
|
dan is het nog steeds een schijfremslot wat vast zit op de schijf hoor, dus dat gaat niet op. Ik vind het wel wat, leuk bedacht en altijd bij de hand. _________________ Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector. |
|
Naar boven |
|
 |
Blackbert

Geregistreerd op: 30-3-2009 Berichten: 757 Woonplaats: aan de rand van het bos
|
Geplaatst: Ma, 12 Jul. 2010, 20:55 Onderwerp: |
|
|
Hmm, als ik goed heb opgelet is het 'slot' een pin die in een gaatje van de schijf klikt. Dan lijkt het toch mogelijk om heel die handel eraf te schroeven en de moto kan verplaatst worden.
Blijf toch maar bij het slot-ketting-paal principe. |
|
Naar boven |
|
 |
Raketman

Geregistreerd op: 13-1-2007 Berichten: 1412 Woonplaats: Wichelen (B)
|
Geplaatst: Ma, 12 Jul. 2010, 21:05 Onderwerp: |
|
|
Imbussen vervangen door gepunte torx en je bent al drie stappen verder... _________________ Nil volentibus arduum
2006 990 Adv ABS (125k)
2012 990 Adv ABS (54k)
2017 Africa Twin (80k) |
|
Naar boven |
|
 |
Daan

Geregistreerd op: 27-11-2004 Berichten: 3673
|
Geplaatst: Ma, 12 Jul. 2010, 21:11 Onderwerp: |
|
|
het is eigenlijk gewoon een traditioneel remschijfslot die altijd op de remklauw vastzit, en dus niet ligt te rammelen ergens onder het zadel,
of zwaar ligt te zijn in je rugzak.
Je moet er maar op komen
ik zou wel een reminder erbij gebruiken,
( zo'n spiraalkabeltje naar de remhandle oid toe)
niets voor mij overigens, als ik niet op mijn smr zit, dan staat hij veilig binnen  _________________ Groet Daan (LC8-Junkie).
(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv |
|
Naar boven |
|
 |
Blob

Geregistreerd op: 1-2-2010 Berichten: 684 Woonplaats: Amsterdam
|
Geplaatst: Ma, 12 Jul. 2010, 22:00 Onderwerp: |
|
|
Op het eerste gezicht lijkt het me een mooi systeem, maar inderdaad vraag ik me af hoe makkelijk het te demonteren is. Daarnaast vraagt mijn verzekering om minimaal ART4 sloten, iemand een idee hoe dat bij dit systeem zit? _________________ 990 Adventure
mooi oranje is niet lelijk! |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

Geregistreerd op: 15-11-2004 Berichten: 6792 Woonplaats: Nijmegen
|
Geplaatst: Di, 13 Jul. 2010, 0:04 Onderwerp: |
|
|
wat ze bij schijfremsloten standaard doen is: De boutjes van de schij losdraaien (6x dopje 10 bij KTM) en dan met een ti-wrap de schij even fixeren aan de ondervork.
Daarna kan je gewoon rijden met het ding en in de werkplaats de zooi losslijpen.
Let op.. verzekeringen hebben hetmeestal over ART4+ waarbij de + er voor staat dat je je motor ergens aan vastlegd: een paal ofzo! Daaraan voldoet een schijfremslot dus niet, ook al is het ART4. _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
Daan

Geregistreerd op: 27-11-2004 Berichten: 3673
|
Geplaatst: Di, 13 Jul. 2010, 8:48 Onderwerp: |
|
|
Blob schreef: | Daarnaast vraagt mijn verzekering om minimaal ART4 sloten, iemand een idee hoe dat bij dit systeem zit? |
zou me niets verbazen als dit slot NIET aan de eis voldoet, temeer omdat het standaard KTM alarm ook niet aan de eisen van de verzekering in nederland voldoet _________________ Groet Daan (LC8-Junkie).
(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv |
|
Naar boven |
|
 |
StevenD

Geregistreerd op: 11-4-2005 Berichten: 2725 Woonplaats: Amsterdam
|
Geplaatst: Di, 13 Jul. 2010, 9:48 Onderwerp: |
|
|
het pinnetje valt in een stukje slot ook achter de schijf...
Het zal best wel een keurring hebben, ik gok art3. Het is een bestaand product wat nu is gerebrand als KTM power part.
(6x8mm boutjes ) _________________ Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector. |
|
Naar boven |
|
 |
Lecram
Geregistreerd op: 21-6-2009 Berichten: 161 Woonplaats: Barendrecht
|
Geplaatst: Di, 13 Jul. 2010, 11:04 Onderwerp: |
|
|
Blob schreef: | Op het eerste gezicht lijkt het me een mooi systeem, maar inderdaad vraag ik me af hoe makkelijk het te demonteren is. Daarnaast vraagt mijn verzekering om minimaal ART4 sloten, iemand een idee hoe dat bij dit systeem zit? |
Hij wordt niet genoemd op de website van Stichting ART. Dus geen goedkeuring _________________ KTM SMT 990 '11, 2x Honda CB750K0 '70, 2x CB750K1 '71, CB750K2 '73 en '74 |
|
Naar boven |
|
 |
PHS
Geregistreerd op: 11-5-2010 Berichten: 257 Woonplaats: Apeldoorn
|
Geplaatst: Zo, 25 Jul. 2010, 18:17 Onderwerp: |
|
|
Ik heb mn moto bij centraal beheer verzekerd.
Hebben verder geen voorwaarden aan anti-diefstal dingen.
Gestolen = weg = uitkeren |
|
Naar boven |
|
 |
|