Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
dukerider

Geregistreerd op: 21-8-2005 Berichten: 566 Woonplaats: wuustwezel Belgie
|
Geplaatst: Ma, 15 Mrt. 2010, 11:49 Onderwerp: |
|
|
TRX ik lees een beetje eerder in het topic dat je het reservoir bijgevuld hebt "tot net onder MAX"
Het niveau bij koude motor mag maximum halfvol zijn, anders kan het zijn dat het bij warme motor te hoog komt en hij het er ook uitgooit.
Bij mij staat het altijd tussen "MIN en halfvol" bij koude motor, bij warme motor staat het dan tot MAX of er net onder. _________________ RON
'23 890 SMT
Voorheen
Yamaha XJ600N '94, TDM 850 '97, TDM 850 '98, KTM Duke 2,KTM GS 600 '94, KTM Exc 525 '03, KTM 950 Adv 04, '05 950 Adv S, '05 450 Exc, '11 Duke 690 R, '13 Adv 990R, '03 950S, '17 1090R |
|
Naar boven |
|
 |
TRX
Geregistreerd op: 30-5-2009 Berichten: 234 Woonplaats: de westhoek
|
Geplaatst: Ma, 15 Mrt. 2010, 20:32 Onderwerp: |
|
|
Het lijkt me toch eerder een probleem te zijn dat het radiatordop altijd vuil wordt....
En waar is dan verdikke de logica als je je reservoir al niet mag vullen tot aan het streepje van max ?  _________________ Voor al uw foto's : www.im-design.be  |
|
Naar boven |
|
 |
TRX
Geregistreerd op: 30-5-2009 Berichten: 234 Woonplaats: de westhoek
|
Geplaatst: Ma, 15 Mrt. 2010, 20:32 Onderwerp: |
|
|
Raketman schreef: | TRX schreef: | Pfff, heb nu 5.500km met mijn KTM (gekocht op 9.300 en heb er nu 14.800)en heb koppelingspomp en voorvorkdichtingen mogen vervangen, al 2 maal koelvloeistof uitgesmeten, wat is het volgende ? |
Maar allez, waar gij nu over klaagt...
Azo een paar prutskes, da's toch niks ?
 |
Ik hoop dat het bij prutskes blijft en dat ik geen 2e raketman-moto te pakken heb . (niet persoonlijk opvatten é ) _________________ Voor al uw foto's : www.im-design.be  |
|
Naar boven |
|
 |
dirk pauwels
Geregistreerd op: 22-1-2009 Berichten: 526 Woonplaats: Sint-Niklaas
|
Geplaatst: Di, 16 Mrt. 2010, 13:43 Onderwerp: |
|
|
TRX schreef: | Het lijkt me toch eerder een probleem te zijn dat het radiatordop altijd vuil wordt....
En waar is dan verdikke de logica als je je reservoir al niet mag vullen tot aan het streepje van max ?  |
Bij waterkoeling en zeker bij een "koker" zoals de LC8 hoef je eigenlijk het expansie vatje niet boven min te vullen. als de boel opwarmt moet de vloeistof in het circuit tijdelijk ergens naar toe kunnen, daar dient dan dat expansie vat voor. De vereiste koelvloeistof zit in het circuit, alles wat in het vatje zit is eigenlijk maar "reserve"
Ik had het na de 1000km beurt en de eerste lange, sportieve rit...Overtollige vloeistof liep eruit, nooit bijgevuld, sindsdien geen lekken meer gehad. _________________ Triumph Bonneville caferacer 2002
BMW R1150GS project bike |
|
Naar boven |
|
 |
|
|
berichten van de laatste 24 uur
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Je mag niet stemmen in polls Je mag geen attachments plaatsen in dit forum Je mag bestanden downloaden in dir forum
|
Powered by phpBB
© 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by 
|