| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp | 
	
	
		| Auteur | Bericht | 
	
		| Daan 
 
  
 Geregistreerd op: 27-11-2004
 Berichten: 3679
 
 
 | 
			
				|  Geplaatst: Wo, 22 Okt. 2008, 20:05    Onderwerp: |     |  
				| 
 |  
				|  	  | goelen schreef: |  	  | onmiddellijk de evo-koppelingsnemer monteren.  geen miserie meer. kan je zelf doen. groetjes ludo
 | 
 
 
 en de originele die je wellicht onder garantie verkregen hebt als reserve meenemen als je op reis gaat.
 
 Alhoewel die van evo nooit stuk gaat
   _________________
 Groet Daan (LC8-Junkie).
 
 
 (voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
 En nu (weer) KTM 950/S adv
 |  | 
	
		| Naar boven |  | 
	
		|  | 
	
		| lode 
 
 
 Geregistreerd op: 26-12-2006
 Berichten: 82
 Woonplaats: Erpe, Oost-Vlaanderen
 
 | 
			
				|  Geplaatst: Do, 23 Okt. 2008, 17:54    Onderwerp: |     |  
				| 
 |  
				| Wel,  een reserve gaat in ieder egval al mee in mijn bagage.... 
 Als hij binnnekort terug stuk gaat ga ik direct een Evo aanschaffen. Zou nie graag 10.000 km van huis zijn wanneer het terug begeeft
   |  | 
	
		| Naar boven |  | 
	
		|  | 
	
		| Daan 
 
  
 Geregistreerd op: 27-11-2004
 Berichten: 3679
 
 
 | 
			
				|  Geplaatst: Do, 23 Okt. 2008, 17:59    Onderwerp: |     |  
				| 
 |  
				|  	  | lode schreef: |  	  | Wel,  een reserve gaat in ieder egval al mee in mijn bagage.... 
 Als hij binnnekort terug stuk gaat ga ik direct een Evo aanschaffen. Zou nie graag 10.000 km van huis zijn wanneer het terug begeeft
  | 
 
 
 Reserve nemer/flesje olie/injectiespuit mee, en je kunt de nemer gemakkelijk wisselen onderweg
   
 NOOIT remvloeistof gebruiken, als nood kun je wel slaolie of gewoon carterolie nemen
   _________________
 Groet Daan (LC8-Junkie).
 
 
 (voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
 En nu (weer) KTM 950/S adv
 |  | 
	
		| Naar boven |  | 
	
		|  | 
	
		| Johan 
 
  
 Geregistreerd op: 28-2-2005
 Berichten: 545
 Woonplaats: Hengelo (ov)
 
 | 
			
				|  Geplaatst: Do, 23 Okt. 2008, 19:13    Onderwerp: |     |  
				| 
 |  
				|  	  | Daan schreef: |  	  | 
 Reserve nemer/flesje olie/injectiespuit mee, en je kunt de nemer gemakkelijk wisselen onderweg
    | 
 
 Hoi Daan wat wil jij dan doen met die injectiespuit??Van onderen vullen m.b.v. een slangetje, dit kan toch ook gewoon van boven?
 
 groet Johan
 |  | 
	
		| Naar boven |  | 
	
		|  | 
	
		| lode 
 
 
 Geregistreerd op: 26-12-2006
 Berichten: 82
 Woonplaats: Erpe, Oost-Vlaanderen
 
 | 
			
				|  Geplaatst: Do, 23 Okt. 2008, 20:03    Onderwerp: |     |  
				| 
 |  
				| ps: indien iemand geïnteresseerd moest zijn, ik heb de volledige werkplaatshandboek van de Adv. 
 Niet zo direct moeilijk om te vinden maar moesten jullie geïnteresseerd zijn let me know dan stuur ik het wel door.
 |  | 
	
		| Naar boven |  | 
	
		|  | 
	
		| Daan 
 
  
 Geregistreerd op: 27-11-2004
 Berichten: 3679
 
 
 | 
			
				|  Geplaatst: Do, 23 Okt. 2008, 20:24    Onderwerp: |     |  
				| 
 |  
				|  	  | Johan schreef: |  	  | 
 Hoi Daan wat wil jij dan doen met die injectiespuit??Van onderen vullen
 | 
 
 Inderdaad, echter zonder slangetje, spuit met klein tuitje wat ik klem in de ontluchtingsnippel zet, nippel slagje open, en spuiten maar.
 Af en toe met andere spuit de ouwe troep afzuigen in het reservoir,
 anders zou deze overstromen
   
 Ik weet niet of het de makkelijkste manier is hoor, maar het werkt wel,
 zowel op de lc8 als op de exc.
 _________________
 Groet Daan (LC8-Junkie).
 
 
 (voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
 En nu (weer) KTM 950/S adv
 |  | 
	
		| Naar boven |  | 
	
		|  | 
	
		| lode 
 
 
 Geregistreerd op: 26-12-2006
 Berichten: 82
 Woonplaats: Erpe, Oost-Vlaanderen
 
 |  | 
	
		| Naar boven |  | 
	
		|  | 
	
		| Daan 
 
  
 Geregistreerd op: 27-11-2004
 Berichten: 3679
 
 
 |  | 
	
		| Naar boven |  | 
	
		|  | 
	
		| Blackbert 
 
  
 Geregistreerd op: 30-3-2009
 Berichten: 762
 Woonplaats: aan de rand van het bos
 
 | 
			
				|  Geplaatst: Di, 12 Mei. 2009, 3:30    Onderwerp: |     |  
				| 
 |  
				| Hi, 
 Ik ben hier nieuw, dat komt doordat m'n 950 S dat ook is, voor mij. De voorbije maanden heb ik ongeveer alles gelezen wat ik kon vinden over de LC8 en zijn minder sterke punten. Zoals de koppelingsnemer, of clutch slave. De Evoluzione is redelijk duur, de Duitse versie hier besproken lijkt mij een goed alternatief. Hosi levert ze nog steeds voor 130€ naar België (of Nederland).
 Iemand hier die er al eentje gemonteerd heeft? Of nog iemand interesse?
 |  | 
	
		| Naar boven |  | 
	
		|  | 
	
		| greenback 
 
  
 Geregistreerd op: 9-3-2009
 Berichten: 109
 Woonplaats: Velle
 
 | 
			
				|  Geplaatst: Zo, 31 Mei. 2009, 12:24    Onderwerp: |     |  
				| 
 |  
				| ik heb er ook van na een dagje ktmgevoel opdoen in het zand. op de terugweg verloor ik meer en meer druk in de koppelingshendel en ja hoor het reservoir steeds bijvullen en na enkele keren rijdend koppelen geen druk meer en opnieuw bijvullen...   
 is het zelf frezen van zo'n oversized zuigertje en die dan in de bestaande behuizing plaatsen geen optie?
 
 groeten,
 tom
 |  | 
	
		| Naar boven |  | 
	
		|  | 
	
		| Daan 
 
  
 Geregistreerd op: 27-11-2004
 Berichten: 3679
 
 
 | 
			
				|  Geplaatst: Zo, 31 Mei. 2009, 14:13    Onderwerp: |     |  
				| 
 |  
				|  	  | greenback schreef: |  	  | 
 is het zelf frezen van zo'n oversized zuigertje en die dan in de bestaande behuizing plaatsen geen optie?
 
 groeten,
 tom
 | 
 
 ik zou dat niet eens proberen, of je moet heeel goed zijn met een draaibank, alleen o_ring vervangen los je het probleem tijdelijk op,
 heel nieuw setje is de beste oplossing, of nog beter, een evo-setje,
 of die duitste variant.
 _________________
 Groet Daan (LC8-Junkie).
 
 
 (voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
 En nu (weer) KTM 950/S adv
 |  | 
	
		| Naar boven |  | 
	
		|  | 
	
		| StevenD 
 
  
 Geregistreerd op: 11-4-2005
 Berichten: 2739
 Woonplaats: Amsterdam
 
 | 
			
				|  Geplaatst: Zo, 31 Mei. 2009, 16:09    Onderwerp: |     |  
				| 
 |  
				| Ik heb nog een originele koppeling slave over, te koop. Mijn reserve maar niet meer nodig.
 _________________
 Go!!!!!!
 Ready to race - the adventure collector.
 |  | 
	
		| Naar boven |  | 
	
		|  | 
	
		| Daan 
 
  
 Geregistreerd op: 27-11-2004
 Berichten: 3679
 
 
 | 
			
				|  Geplaatst: Zo, 31 Mei. 2009, 18:25    Onderwerp: |     |  
				| 
 |  
				|  	  | StevenD schreef: |  	  | Ik heb nog een originele koppeling slave over, te koop. Mijn reserve maar niet meer nodig.
 | 
 
 ik heb er ook nog 1 liggen nieuw/reserve.
 maar heb ook veel vertrouwen in de evo
   _________________
 Groet Daan (LC8-Junkie).
 
 
 (voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
 En nu (weer) KTM 950/S adv
 |  | 
	
		| Naar boven |  | 
	
		|  | 
	
		| greenback 
 
  
 Geregistreerd op: 9-3-2009
 Berichten: 109
 Woonplaats: Velle
 
 | 
			
				|  Geplaatst: Vr, 5 Jun. 2009, 11:13    Onderwerp: |     |  
				| 
 |  
				| wat zijn de ervaringen met de duitse versie? al iemand die hier een aantal duizend km mee rondrijdt? |  | 
	
		| Naar boven |  | 
	
		|  | 
	
		| greenback 
 
  
 Geregistreerd op: 9-3-2009
 Berichten: 109
 Woonplaats: Velle
 
 | 
			
				|  Geplaatst: Vr, 5 Jun. 2009, 15:06    Onderwerp: |     |  
				| 
 |  
				| hoe zit dat nu eigenlijk: op het deksel van dat reservoir aan de koppelingshendel staat mineral oil only en de ktm dealer zegt remvloeistof??  ik neem aan dat de minerale olie koppelingsvloeistof moet zijn en bijgevolg lijkt iets dat minder hard samendrukt zoals remvloeistof ook wel ok? |  | 
	
		| Naar boven |  | 
	
		|  | 
	
		|  |