| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp | 
	
	
		| Auteur | Bericht | 
	
		| koen warnar 
 
  
 Geregistreerd op: 16-5-2006
 Berichten: 994
 Woonplaats: Nieuwstadt
 
 | 
			
				|  Geplaatst: Zo, 17 Mei. 2009, 22:25    Onderwerp: |     |  
				| 
 |  
				| idd, zelf een nieuw lipje gemaakt van een stukje alu @Ad, ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat ik dichter bij het tandwiel wil smeren en dus een langer slangetje nodig heb.
 
 Fotoos: de een laat het bevestigingspunt van de OSCO zien de ander ... gewoon om dat die ook mooi is
   
 
 
 
	
		
	 
		| Beschrijving: |  |  
		| Bestandsgrootte: | 52.29 KB |  
		| Weergegeven: | 8655 keer |  
		| 
  
 
 |  
 
 
	
		
	 
		| Beschrijving: |  |  
		| Bestandsgrootte: | 93.23 KB |  
		| Weergegeven: | 348 keer |  
		| 
  
 
 |  
 _________________
 mooi spul...hè!?
 |  | 
	
		| Naar boven |  | 
	
		|  | 
	
		| Daan 
 
  
 Geregistreerd op: 27-11-2004
 Berichten: 3679
 
 
 | 
			
				|  Geplaatst: Ma, 18 Mei. 2009, 9:17    Onderwerp: |     |  
				| 
 |  
				| tja, het valt eigenlijk wel mee op die plek, het enige wat los hoeft als het voorste kuipdeel er af moet is het slangetje.
 _________________
 Groet Daan (LC8-Junkie).
 
 
 (voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
 En nu (weer) KTM 950/S adv
 |  | 
	
		| Naar boven |  | 
	
		|  | 
	
		| Johan 
 
  
 Geregistreerd op: 28-2-2005
 Berichten: 545
 Woonplaats: Hengelo (ov)
 
 | 
			
				|  Geplaatst: Ma, 18 Mei. 2009, 11:26    Onderwerp: |     |  
				| 
 |  
				|  	  | koen warnar schreef: |  	  | idd, zelf een nieuw lipje gemaakt van een stukje alu @Ad, ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat ik dichter bij het tandwiel wil smeren en dus een langer slangetje nodig heb.
 
 Fotoos: de een laat het bevestigingspunt van de OSCO zien de ander ... gewoon om dat die ook mooi is
  | 
 
 Ik moet zeggen dat dit ook een hele mooie oplossing is
   
 groet Johan
 |  | 
	
		| Naar boven |  | 
	
		|  | 
	
		| Daan 
 
  
 Geregistreerd op: 27-11-2004
 Berichten: 3679
 
 
 | 
			
				|  Geplaatst: Ma, 18 Mei. 2009, 11:34    Onderwerp: |     |  
				| 
 |  
				| zouden er snelkoppelingetjes zo klein te koop zijn ergens? 
 dan hoef je niet telkens de slang van het pilaartje los te trekken.
 
 je weet wel, die er ook voor benzineslang te koop zijn.
 _________________
 Groet Daan (LC8-Junkie).
 
 
 (voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
 En nu (weer) KTM 950/S adv
 |  | 
	
		| Naar boven |  | 
	
		|  | 
	
		| Dr_Bean Site Admin
 
  
 Geregistreerd op: 15-11-2004
 Berichten: 6807
 Woonplaats: Nijmegen
 
 | 
			
				|  Geplaatst: Ma, 18 Mei. 2009, 21:36    Onderwerp: |     |  
				| 
 |  
				| misschien in de modelbouwwinkel? _________________
 Dr_Bean
  |  | 
	
		| Naar boven |  | 
	
		|  | 
	
		| Guus 
 
  
 Geregistreerd op: 15-6-2008
 Berichten: 399
 Woonplaats: Velp
 
 | 
			
				|  Geplaatst: Ma, 18 Mei. 2009, 22:40    Onderwerp: |     |  
				| 
 |  
				| Heb de truc afgekeken van alle OSCO gebruikers hier. Dank voor alle verhelderende plaatjes en uitleg. Vond zelf de wijze van Dr. Bean het mooist en meest praktisch. 
 Ik heb de standaard meegeleverde bevestiging wel onder een kleine hoek gebogen (aantal graden moet je zelf even opmeten van de onderste foto, kon mijn geodriehoek van de middelbare school niet meer vinden...).
 
 Zo staat de OSCO iets naar buiten gekanteld waardoor je hem makkelijker kan vullen en bedienen. Met deze hoek (met papier bepaald) loopt hij precies evenwijdig aan je tank en steekt dus niet uit. Zal dus niet zo snel sneuvelen bij vallen of i.d. Op de bovenste foto is dat enigzins te zien.
 
 Nippel heb ik volgens de instructie boven de ketting bij het achtertandwiel gemonteerd. Vind de wijze bij het voortandwiel veel rotzooi geven daar. En heb het gevoel dat de makers van OSCO het niet zomaar daar plaatsen... Hoewel ik de binnenkant van de ketting ook logischer vind.
 
 
 
 
	
		
	 
		| Beschrijving: |  |  
		| Bestandsgrootte: | 124.05 KB |  
		| Weergegeven: | 349 keer |  
		| 
  
 
 |  
 
 
	
		
	 
		| Beschrijving: |  |  
		| Bestandsgrootte: | 111.17 KB |  
		| Weergegeven: | 320 keer |  
		| 
  
 
 |  
 
 
	
		
	 
		| Beschrijving: |  |  
		| Bestandsgrootte: | 98.34 KB |  
		| Weergegeven: | 333 keer |  
		| 
  
 
 |  
 _________________
 Het hebben van de zaak (oranje Adv. 990, 2006) is niet altijd het einde van het vermaak!
 |  | 
	
		| Naar boven |  | 
	
		|  | 
	
		| Guus 
 
  
 Geregistreerd op: 15-6-2008
 Berichten: 399
 Woonplaats: Velp
 
 |  | 
	
		| Naar boven |  | 
	
		|  | 
	
		| koen warnar 
 
  
 Geregistreerd op: 16-5-2006
 Berichten: 994
 Woonplaats: Nieuwstadt
 
 | 
			
				|  Geplaatst: Di, 19 Mei. 2009, 8:31    Onderwerp: |     |  
				| 
 |  
				| Guus, ziet er beter uit!! Daar zou ik hem ook hebben gezet als ik niet zo gehecht was aan mijn valbeugels  (heb ze toch al meer dan eens nodig gehad) 
   _________________
 mooi spul...hè!?
 |  | 
	
		| Naar boven |  | 
	
		|  | 
	
		| Aleph 
 
  
 Geregistreerd op: 27-11-2007
 Berichten: 888
 Woonplaats: Flanders Fields
 
 | 
			
				|  Geplaatst: Di, 19 Mei. 2009, 9:05    Onderwerp: |     |  
				| 
 |  
				| ik moet zeggen dat ik minder happy ben met de plaatsing van het reservoir, vlak boven het voortandwiel. Ik vind het moeilijk te vinden en nog moeilijker om eraan te trekken. zeker aan 5km/u is  dat niet mogelijk, want de KTM rijdt minstens 15km/u op ralenti. dus je moet hem dan in neutraal zetten en al bollend aan die handel trekken. Niet echt boeiend.   _________________
 mijn nieuwe nick is Muug
 |  | 
	
		| Naar boven |  | 
	
		|  | 
	
		| koen warnar 
 
  
 Geregistreerd op: 16-5-2006
 Berichten: 994
 Woonplaats: Nieuwstadt
 
 | 
			
				|  Geplaatst: Di, 19 Mei. 2009, 9:18    Onderwerp: |     |  
				| 
 |  
				| Dat staat ook in de gebruiksaanwijzing, Muug. Eerst in de vrij en dan ff smeren anders vorm je een gevaar op de weg     _________________
 mooi spul...hè!?
 |  | 
	
		| Naar boven |  | 
	
		|  | 
	
		| Daan 
 
  
 Geregistreerd op: 27-11-2004
 Berichten: 3679
 
 
 |  | 
	
		| Naar boven |  | 
	
		|  | 
	
		| Dr_Bean Site Admin
 
  
 Geregistreerd op: 15-11-2004
 Berichten: 6807
 Woonplaats: Nijmegen
 
 | 
			
				|  Geplaatst: Di, 19 Mei. 2009, 20:01    Onderwerp: |     |  
				| 
 |  
				| LOL: 
 das een foto van mijn motor!! (Schradt heeft een oranje.)
 _________________
 Dr_Bean
  |  | 
	
		| Naar boven |  | 
	
		|  | 
	
		| Daan 
 
  
 Geregistreerd op: 27-11-2004
 Berichten: 3679
 
 
 | 
			
				|  Geplaatst: Di, 19 Mei. 2009, 20:04    Onderwerp: |     |  
				| 
 |  
				|  	  | Dr_Bean schreef: |  	  | LOL: 
 das een foto van mijn motor!! (Schradt heeft een oranje.)
 | 
 
 
 dat is  waar ook, tja, er staat schradt onderaan die foto, dus ik dacht....
 _________________
 Groet Daan (LC8-Junkie).
 
 
 (voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
 En nu (weer) KTM 950/S adv
 |  | 
	
		| Naar boven |  | 
	
		|  | 
	
		| Guus 
 
  
 Geregistreerd op: 15-6-2008
 Berichten: 399
 Woonplaats: Velp
 
 | 
			
				|  Geplaatst: Di, 19 Mei. 2009, 20:48    Onderwerp: |     |  
				| 
 |  
				| Als je motor er zo uit ziet, maak je jezelf dan nog druk over een vieze OSCO?   
 Wat bereikbaarheid/bedieningsgemak: het is voor mij dezelfde plek als de plaats waar de choke op m'n oude XT600 zat. Voor mij niet nieuw om daar te graaien.
 _________________
 Het hebben van de zaak (oranje Adv. 990, 2006) is niet altijd het einde van het vermaak!
 |  | 
	
		| Naar boven |  | 
	
		|  | 
	
		| Daan 
 
  
 Geregistreerd op: 27-11-2004
 Berichten: 3679
 
 
 | 
			
				|  Geplaatst: Di, 19 Mei. 2009, 21:00    Onderwerp: |     |  
				| 
 |  
				|  	  | Guus schreef: |  	  | Als je motor er zo uit ziet, maak je jezelf dan nog druk over een vieze OSCO?   
 .
 | 
 
 veel bagger kan de werking beinvloeden, om maar te zwijgen van ff bijvullen als de motor nog niet is schoongespoten
   _________________
 Groet Daan (LC8-Junkie).
 
 
 (voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
 En nu (weer) KTM 950/S adv
 |  | 
	
		| Naar boven |  | 
	
		|  | 
	
		|  |