Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
BJ
|
Geplaatst: Wo, 17 Sep. 2008, 14:55 Onderwerp: |
|
|
Frederik schreef: | Ja, de originele zijn echte kachels. En het is nu geen zomer meer. Wat moet dat dat zijn in de zomer !?
Frederik | Gewoon hard rijden en de hitte voorblijven... _________________ www.nieuwerf.nl
grijze 2003 950 Adventure |
|
Naar boven |
|
 |
Vrom
Geregistreerd op: 25-11-2008 Berichten: 188 Woonplaats: Schellebelle - B -
|
Geplaatst: Za, 17 Jan. 2009, 16:50 Onderwerp: |
|
|
ondertussen al een geluidsfragmentje kunnen opnemen van deze dempers ? _________________ Verantwoord jezelf nooit, uw vrienden hebben het niet nodig en uw vijanden geloven het toch nooit.
www.VROM-rijopleidingen.be |
|
Naar boven |
|
 |
rhwolly
|
Geplaatst: Za, 17 Jan. 2009, 18:08 Onderwerp: |
|
|
Ik heb met mijn gsm geprobeerd het geluid op te nemen, maar dat was niet echt wat.
Volgens mijn dealer, Paashuis, lijkt het geluid echter erg veel op het geluid van de Akra's. Is eigenlijk ook weer niet zo raar. |
|
Naar boven |
|
 |
MrHornet
|
Geplaatst: Zo, 18 Jan. 2009, 23:38 Onderwerp: |
|
|
rhwolly schreef: |
Volgens mijn dealer, Paashuis, lijkt het geluid echter erg veel op het geluid van de Akra's. Is eigenlijk ook weer niet zo raar. |
Heb je ze ook bij Paashuis besteld? ik vind ze er erg mooi uit zien |
|
Naar boven |
|
 |
rhwolly
|
Geplaatst: Ma, 19 Jan. 2009, 7:59 Onderwerp: |
|
|
Dit had je hier al kunnen lezen, maar ik heb ze zelf besteld. Via email had ik contact en het geld ik ook zelf overgemaakt.
Natuurlijk is dit een zeker risico geweest, maar het is allemaal erg goed verlopen. Van te voren heb ik wel geprobeerd informatie te vinden over wings en hoe je er aan komt. Ik kon daarbij eigenlijk geen foute dingen vinden. Vandaar dat ik het gedaan heb. Het is dus wat mij betreft geen scam.
Ik was toen overigens bij mijn dealer om de mapping aan te laten passen. |
|
Naar boven |
|
 |
MrHornet
|
Geplaatst: Di, 20 Jan. 2009, 0:04 Onderwerp: |
|
|
rhwolly schreef: | Dit had je hier al kunnen lezen, maar ik heb ze zelf besteld. Via email had ik contact en het geld ik ook zelf overgemaakt.
Natuurlijk is dit een zeker risico geweest, maar het is allemaal erg goed verlopen. Van te voren heb ik wel geprobeerd informatie te vinden over wings en hoe je er aan komt. Ik kon daarbij eigenlijk geen foute dingen vinden. Vandaar dat ik het gedaan heb. Het is dus wat mij betreft geen scam.
Ik was toen overigens bij mijn dealer om de mapping aan te laten passen. |
sorry, mijn fout ik kwam in het 2e tabblad terecht en was ff vergeten dat je ze zelf besteld had
ze blijven lekker koel neem ik aan?? in tegenstelling tot de orginele dempers
ps: op de site van wings staat erg mooie foto's van de complete lc8 met de wings |
|
Naar boven |
|
 |
rhwolly
|
Geplaatst: Di, 20 Jan. 2009, 10:06 Onderwerp: |
|
|
MrHornet schreef: |
sorry, mijn fout ik kwam in het 2e tabblad terecht en was ff vergeten dat je ze zelf besteld had
ze blijven lekker koel neem ik aan?? in tegenstelling tot de orginele dempers
ps: op de site van wings staat erg mooie foto's van de complete lc8 met de wings |
Geen probleem. Over het algemeen staat er ook heel veel info waar ook ik zelf makkelijk over heen lees.
ze blijven lekker koel neem ik aan?? in tegenstelling tot de orginele dempers |
De dempers blijven inderdaad relatief koel. Ik kan de handen er nog gerust aan houden.
Ook ik vind ze erg mooi staan, maar dat is natuurlijk wel iets persoonlijks.
Verder zie ik ook wel berichten dat mensen de mapping weer terug laten zetten naar de originele mapping, omdat ze weinig verschil merken. Dat is bij mij niet het geval. Ik vind de motor er juist veel soepeler door lopen. Ook veel minder 'naknallen' in de uitlaat bij het loslaten van het gas. Qua brandstofverbruik merk ik juist weer niet een groot verschil.
Misschien heeft mijn rijstijl er iets mee te maken. Ik ben niet iemand die continue vol gas rijdt, maar ik denk wel dat ik vlot door rij. Ook rij ik vaak met mijn vriendin achterop en in de dolomieten hou ik over het algemeen de solorijders makkelijk bij.
Mocht je besluiten die dempers te bestellen. Misschien kun je ze dan nog wel goedkoper krijgen als ik. Ik zag in een ander topic (iets met de titel 'post uit slovenie') een iets lagere prijs dan ik er voor betaald heb. Volgens mij scheelde dat toch nog weer zo'n 50 euro. Ik weet niet of het lukt, maar je kan dus altijd proberen nog wat te onderhandelen.
Groet,
Rene |
|
Naar boven |
|
 |
|