lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Nieuwe einddempers
Ga naar Pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BJ

BerichtGeplaatst: Wo, 17 Sep. 2008, 14:55    Onderwerp: Reageer met quote

Frederik schreef:
Ja, de originele zijn echte kachels. En het is nu geen zomer meer. Wat moet dat dat zijn in de zomer !?

Frederik
Gewoon hard rijden en de hitte voorblijven...
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Vrom

BerichtGeplaatst: Za, 17 Jan. 2009, 16:50    Onderwerp: Reageer met quote

ondertussen al een geluidsfragmentje kunnen opnemen van deze dempers ?

www.VROM-rijopleidingen.be
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
rhwolly

BerichtGeplaatst: Za, 17 Jan. 2009, 18:08    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb met mijn gsm geprobeerd het geluid op te nemen, maar dat was niet echt wat.

Volgens mijn dealer, Paashuis, lijkt het geluid echter erg veel op het geluid van de Akra's. Is eigenlijk ook weer niet zo raar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
MrHornet

BerichtGeplaatst: Zo, 18 Jan. 2009, 23:38    Onderwerp: Reageer met quote

rhwolly schreef:

Volgens mijn dealer, Paashuis, lijkt het geluid echter erg veel op het geluid van de Akra's. Is eigenlijk ook weer niet zo raar.

Heb je ze ook bij Paashuis besteld? ik vind ze er erg mooi uit zien
Naar boven
rhwolly

BerichtGeplaatst: Ma, 19 Jan. 2009, 7:59    Onderwerp: Reageer met quote

Dit had je hier al kunnen lezen, maar ik heb ze zelf besteld. Via email had ik contact en het geld ik ook zelf overgemaakt.

Natuurlijk is dit een zeker risico geweest, maar het is allemaal erg goed verlopen. Van te voren heb ik wel geprobeerd informatie te vinden over wings en hoe je er aan komt. Ik kon daarbij eigenlijk geen foute dingen vinden. Vandaar dat ik het gedaan heb. Het is dus wat mij betreft geen scam.

Ik was toen overigens bij mijn dealer om de mapping aan te laten passen.
Naar boven
MrHornet

BerichtGeplaatst: Di, 20 Jan. 2009, 0:04    Onderwerp: Reageer met quote

rhwolly schreef:
Dit had je hier al kunnen lezen, maar ik heb ze zelf besteld. Via email had ik contact en het geld ik ook zelf overgemaakt.

Natuurlijk is dit een zeker risico geweest, maar het is allemaal erg goed verlopen. Van te voren heb ik wel geprobeerd informatie te vinden over wings en hoe je er aan komt. Ik kon daarbij eigenlijk geen foute dingen vinden. Vandaar dat ik het gedaan heb. Het is dus wat mij betreft geen scam.

Ik was toen overigens bij mijn dealer om de mapping aan te laten passen.

sorry, mijn fout ik kwam in het 2e tabblad terecht en was ff vergeten dat je ze zelf besteld had

ze blijven lekker koel neem ik aan?? in tegenstelling tot de orginele dempers

ps: op de site van wings staat erg mooie foto's van de complete lc8 met de wings
Naar boven
rhwolly

BerichtGeplaatst: Di, 20 Jan. 2009, 10:06    Onderwerp: Reageer met quote

MrHornet schreef:

sorry, mijn fout ik kwam in het 2e tabblad terecht en was ff vergeten dat je ze zelf besteld had

ps: op de site van wings staat erg mooie foto's van de complete lc8 met de wings

Geen probleem. Over het algemeen staat er ook heel veel info waar ook ik zelf makkelijk over heen lees.

MrHornet schreef:

De dempers blijven inderdaad relatief koel. Ik kan de handen er nog gerust aan houden.

MrHornet schreef:

Ook ik vind ze erg mooi staan, maar dat is natuurlijk wel iets persoonlijks.

Verder zie ik ook wel berichten dat mensen de mapping weer terug laten zetten naar de originele mapping, omdat ze weinig verschil merken. Dat is bij mij niet het geval. Ik vind de motor er juist veel soepeler door lopen. Ook veel minder 'naknallen' in de uitlaat bij het loslaten van het gas. Qua brandstofverbruik merk ik juist weer niet een groot verschil.
Misschien heeft mijn rijstijl er iets mee te maken. Ik ben niet iemand die continue vol gas rijdt, maar ik denk wel dat ik vlot door rij. Ook rij ik vaak met mijn vriendin achterop en in de dolomieten hou ik over het algemeen de solorijders makkelijk bij.

Mocht je besluiten die dempers te bestellen. Misschien kun je ze dan nog wel goedkoper krijgen als ik. Ik zag in een ander topic (iets met de titel 'post uit slovenie') een iets lagere prijs dan ik er voor betaald heb. Volgens mij scheelde dat toch nog weer zo'n 50 euro. Ik weet niet of het lukt, maar je kan dus altijd proberen nog wat te onderhandelen.

Groet,
Rene
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: