lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Remus Powerizer Fuel Injection Controller
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
lauw



Geregistreerd op: 3-6-2007
Berichten: 20
Woonplaats: dalfsen

BerichtGeplaatst: Di, 26 Jun. 2007, 20:05    Onderwerp: Remus Powerizer Fuel Injection Controller Reageer met quote

wie kent die Remus Powerizer Fuel Injection Controller 180 dollar kan er zo op en rijde maar


315_2.jpg
 Beschrijving:
 Bestandsgrootte:  17.32 KB
 Weergegeven:  12277 keer

315_2.jpg



_________________
superduke


Laatst aangepast door lauw op Vr, 29 Jun. 2007, 17:15, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM Naam
ErwinGTI



Geregistreerd op: 9-5-2007
Berichten: 68

BerichtGeplaatst: Do, 28 Jun. 2007, 22:32    Onderwerp: Re: Remus Powerizer Fuel Injection Controller Reageer met quote

lauw schreef:
wie kent die Remus Powerizer Fuel Injection Controller 180 dollar kan er zo klaar


Je kan ook een Powercommander kopen. En dan bij rollenbank laten afstellen (dealer van Powercommander).

_________________
Yamaha YZF600R Thundercat exit, KTM 950 SM-R exit....Welcome 990 SM-R
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
dukerider



Geregistreerd op: 21-8-2005
Berichten: 566
Woonplaats: wuustwezel Belgie

BerichtGeplaatst: Vr, 29 Jun. 2007, 7:51    Onderwerp: Reageer met quote

Zijn er mensen die ervaring hebben met zulke systemen op een 990 huh2
Remus of Powercommander thinking

_________________
RON



'23 890 SMT



Voorheen
Yamaha XJ600N '94, TDM 850 '97, TDM 850 '98, KTM Duke 2,KTM GS 600 '94, KTM Exc 525 '03, KTM 950 Adv 04, '05 950 Adv S, '05 450 Exc, '11 Duke 690 R, '13 Adv 990R, '03 950S, '17 1090R
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
mike



Geregistreerd op: 16-1-2006
Berichten: 77
Woonplaats: 's-Heerenberg

BerichtGeplaatst: Do, 16 Aug. 2007, 9:45    Onderwerp: Reageer met quote

ik ben ook het één en ander aant uitzoeken wat er mogelijk is qua powercommander/ powerizer....

powercommander 330 euro
powerizer 180 pond en geen dollar....

heb al navraag gedaan bij powecommander en je kunt telkes tussentijds je software uploaden indien je dingen aanpast. Bijv ander luchtfilter, andere dempers...

als je wat meer hoort over powerizer ben ik benieuwd, ga wel effe rondneuzen bij de oosterburen op de site, daar staat iets meer op
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN Messenger
mike



Geregistreerd op: 16-1-2006
Berichten: 77
Woonplaats: 's-Heerenberg

BerichtGeplaatst: Do, 16 Aug. 2007, 14:04    Onderwerp: Reageer met quote

reactie van Remus:

Hartelijk dank voor uw e-mail. De Powerizer wordt echter niet door ons gevoerd en in de Benelux niet verkrijgbaar. Wellicht dat uw dealer u een alternatief kan aanbieden, bijv. een Powercommander.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN Messenger
klimrek



Geregistreerd op: 13-8-2007
Berichten: 26
Woonplaats: Dedemsvaart

BerichtGeplaatst: Vr, 17 Aug. 2007, 20:04    Onderwerp: Reageer met quote

hoi,

ik ben nieuw op het forum en heb (nog) geen KTM. ik ben wel serieus aan het rondkijken voor misschien wel 2 990's (een voor mijn vrouw).
waarom wil je een power commander of iets dergelijks? ik las op het forum ook al eens iets over de aan uit reactie van het gas, die je zou kunnen oplossen door een andere gashandle. Hebben jullie dat ook al geprobeerd?
groeten Henri
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6792
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Vr, 17 Aug. 2007, 20:44    Onderwerp: Reageer met quote

staat ook al op het forum... effe doorlezen Smile
_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3673

BerichtGeplaatst: Za, 18 Aug. 2007, 10:58    Onderwerp: Reageer met quote

Henri,
over het gashandle. lees hier. http://forum.lc8.nl/viewtopic.php?t=1215&highlight=gashandle

Als je dan ook nog je 990 uitrust met een 16 tands voortandwieltje en sportuitlaten, dan heb je geen last meer van het aan/uit effect.
(ikke niet tenminste wink3 ).

_________________
Groet Daan (LC8-Junkie).


(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
mike



Geregistreerd op: 16-1-2006
Berichten: 77
Woonplaats: 's-Heerenberg

BerichtGeplaatst: Za, 18 Aug. 2007, 12:44    Onderwerp: Reageer met quote

als ik het fout heb moet iemand het zeggen, maar is het niet dubbelop als je Akra's eronder gooit en dan daarbij behorende software-afstelling en later de Powercommander ?
Powercommander lijkt me meer om het fijnafstelling, wat zijn je wensen, toch ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN Messenger
erwindob



Geregistreerd op: 29-11-2004
Berichten: 298

BerichtGeplaatst: Zo, 19 Aug. 2007, 12:03    Onderwerp: Reageer met quote

Volgens mij is een powercommander alleen maar bedoeld voor als je niet bij de mapping van de injectie zelf kunt.

(of als je de afstelling wilt laten doen door iemand die niet bij de originele mapping kan)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6792
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Zo, 19 Aug. 2007, 16:40    Onderwerp: Reageer met quote

precies,

of als je met de originele software niet de juiste correcties kunt maken.

Probleem is echter: De originele software maakt gebruik van vele sensors. De waarden van die sensors bepalen samen de injectiewaarden: Dit is dus een multidimensionale mapping.

Powercommanders etc lezen niet de waarden van die mapping, en kunnen dus geen multidimensionale correctie maken.

m.a.w.: Je kunt er minder mee dan met de originele software. Maar de originele software wordt meestal niet vrijgegeven door de fabrikanten (ivm regels, aansprakelijkheid, milieueisen etc)

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
klimrek



Geregistreerd op: 13-8-2007
Berichten: 26
Woonplaats: Dedemsvaart

BerichtGeplaatst: Zo, 19 Aug. 2007, 19:14    Onderwerp: Reageer met quote

bedankt voor de reaktie's,
ik ben eigenlijk benieuwd wat men wil bereiken met de powercommander, meer vermogen, betere handelbaarheid of iets anders.
of ik op zo'n motor sportuitlaten monteer weet ik nog niet. Ik geef zelf cursussen op het politiecircuit met mijn motor en moet natuurlijk geen problemen krijgen met geluid.
groeten Henri.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6792
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Zo, 19 Aug. 2007, 21:09    Onderwerp: Reageer met quote

de Akrapovic's zijn met officiele goedkeuring (ook TUV en ABE). origineel is 92 dB en de akra's zijn 94 dB.

Dus juist een voorbeeld van hoe het ook netjes legaal kan.

(als je de dB killers er in laat zitten dan he Smile )

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Raketman



Geregistreerd op: 13-1-2007
Berichten: 1412
Woonplaats: Wichelen (B)

BerichtGeplaatst: Ma, 20 Aug. 2007, 23:30    Onderwerp: Reageer met quote

Dr_Bean schreef:
precies,

of als je met de originele software niet de juiste correcties kunt maken.

Probleem is echter: De originele software maakt gebruik van vele sensors. De waarden van die sensors bepalen samen de injectiewaarden: Dit is dus een multidimensionale mapping.

Powercommanders etc lezen niet de waarden van die mapping, en kunnen dus geen multidimensionale correctie maken.

m.a.w.: Je kunt er minder mee dan met de originele software. Maar de originele software wordt meestal niet vrijgegeven door de fabrikanten (ivm regels, aansprakelijkheid, milieueisen etc)


Met dit in het achterhoofd zou een Rapid Bike dus beter kunnen zijn.
Helaas nog niet verkrijgbaar voor de 990 LC8...

_________________
Nil volentibus arduum

2006 990 Adv ABS (125k)
2012 990 Adv ABS (54k)
2017 Africa Twin (80k)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
mike



Geregistreerd op: 16-1-2006
Berichten: 77
Woonplaats: 's-Heerenberg

BerichtGeplaatst: Di, 21 Aug. 2007, 11:57    Onderwerp: Reageer met quote

niet te verkrijgen ?

http://www.tovami.com/UserFiles/File/prijzen_2007_rapidmodulles.pdf

590 eurootjes...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif