Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Rob Motard

Geregistreerd op: 16-12-2009 Berichten: 839 Woonplaats: voorshoven (neeroeteren)
|
Geplaatst: Di, 9 Aug. 2016, 19:28 Onderwerp: Speling op de achterbrug |
|
|
Hallo allemaal,
Na 118.000 km (met hier en daar wat licht offroad werk ) heeft mijn achterbug speling.
Ik bedoel als de moto op de midden bok staat dat ik als ik aan het wiel hef dit een dikke cm op en neer kan tillen.
Speling moet dus zitten in de boven en of onder lager(bus) van de achter schokbreker.
Nu heb ik deze er uit gehaald en zit dit weer heel anders als ik dacht. lijkt niet echt op een naaldlager zo als met een 450. dus hoe zit da in elkaar en hoe kan ik dit vervangen? _________________ Waar een wil is, is een weg... En waar geen weg meer is, is een KTM Adventure |
|
Naar boven |
|
 |
Rob Motard

Geregistreerd op: 16-12-2009 Berichten: 839 Woonplaats: voorshoven (neeroeteren)
|
Geplaatst: Di, 9 Aug. 2016, 20:04 Onderwerp: |
|
|
Heb het al wa verder los en het is een kogelgewricht. maar bitterweinig speling en toch kan ik het wiel een cm op en neer tillen. _________________ Waar een wil is, is een weg... En waar geen weg meer is, is een KTM Adventure |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Di, 9 Aug. 2016, 22:04 Onderwerp: |
|
|
jep, kogelgewricht van de schobreker.. die in droog gelagerd en gaat als eerste stuk...
je kunt er waarschijnlijk nog een tijd mee rijden, kwestie van hoe veel je je er zelf aan ergert _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
Rob Motard

|
Geplaatst: Wo, 10 Aug. 2016, 7:53 Onderwerp: |
|
|
Is nu allemaal los dus ga het boeltje vervangen. ik vermoed dat die kogel bij R en N modellen het zelfde is? _________________ Waar een wil is, is een weg... En waar geen weg meer is, is een KTM Adventure |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Wo, 10 Aug. 2016, 22:17 Onderwerp: |
|
|
Rob Motard schreef: | Is nu allemaal los dus ga het boeltje vervangen. ik vermoed dat die kogel bij R en N modellen het zelfde is? |
geen idee... denk het wel gezien het bij de schokbreken van WP hoort.
weet wel dat je niet heel blij gaat zijn van de prijzen  _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
Rob Motard

|
Geplaatst: Do, 11 Aug. 2016, 8:00 Onderwerp: |
|
|
ja koste wel wat maar een gaste set boven en onder met pasbusjes en stofdichting zit op 104 euro _________________ Waar een wil is, is een weg... En waar geen weg meer is, is een KTM Adventure |
|
Naar boven |
|
 |
|