lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Mapping 990 Adventure

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Werkplaats berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
McRay

BerichtGeplaatst: Do, 22 Mei. 2014, 21:25    Onderwerp: Mapping 990 Adventure Reageer met quote

Ik ga dit weekeind de LeoVince Evo dempers bestellen. Nou wil ik ook een andere mapping door de dealer op mijn Adventure laten zetten. Die mapping word in dit forum als "Akrapovic" mapping beschreven. Nou heb ik echter van Verpalen begrepen dat het een "open uitlaat mapping" zou zijn en volledig los van Akrapovic staat.

Kan er iemand iets zinnigs kwijt hierover?

bv, als ik rij met DB killers er in, is het dan toch nog een open uitlaat en hoort er dan toch een andere mapping op?

Dr_Bean
Site Admin

BerichtGeplaatst: Do, 22 Mei. 2014, 23:27    Onderwerp: Reageer met quote

waar het om gaat is dat andere dempers geen Katalysator hebben en dus veel minder weerstand (met of zonder killer).

Het is dan beter om eene 'open uitlaat' mapping er op te zetten. Die wordt ook wle eens Akra-mapping genoemd omdat die in het begin door ktm aangeleverd is in combijnatie met Akrapovics, die toen als standaard accesoire te verkrijgen waren.

Akra-mapping of 'open uitlaat zonder kat' zou dus hetzelfde moeten zijn.

Maar euhm, vertel Andre gewoon dat je Leo's gemonteerd hebt en bijpassende mapping wil, en hij zou dan gewoon moeten weten wat je nodig hebt.

en doe hem de groeten smiley

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Werkplaats Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: