Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
McRay
|
Geplaatst: Do, 22 Mei. 2014, 21:25 Onderwerp: Mapping 990 Adventure |
|
|
Ik ga dit weekeind de LeoVince Evo dempers bestellen. Nou wil ik ook een andere mapping door de dealer op mijn Adventure laten zetten. Die mapping word in dit forum als "Akrapovic" mapping beschreven. Nou heb ik echter van Verpalen begrepen dat het een "open uitlaat mapping" zou zijn en volledig los van Akrapovic staat.
Kan er iemand iets zinnigs kwijt hierover?
bv, als ik rij met DB killers er in, is het dan toch nog een open uitlaat en hoort er dan toch een andere mapping op? _________________ Never trade the thrills of living for the security of existence |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Do, 22 Mei. 2014, 23:27 Onderwerp: |
|
|
waar het om gaat is dat andere dempers geen Katalysator hebben en dus veel minder weerstand (met of zonder killer).
Het is dan beter om eene 'open uitlaat' mapping er op te zetten. Die wordt ook wle eens Akra-mapping genoemd omdat die in het begin door ktm aangeleverd is in combijnatie met Akrapovics, die toen als standaard accesoire te verkrijgen waren.
Akra-mapping of 'open uitlaat zonder kat' zou dus hetzelfde moeten zijn.
Maar euhm, vertel Andre gewoon dat je Leo's gemonteerd hebt en bijpassende mapping wil, en hij zou dan gewoon moeten weten wat je nodig hebt.
en doe hem de groeten  _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
|