Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
disco stu
|
Geplaatst: Ma, 27 Jan. 2014, 22:41 Onderwerp: Uitverkoop toebehoren 950 Superenduro |
|
|
1) Raiddesigns Rallye kit voor 950SE
-> Verkocht
Link productwebsite: http://www.raiddesigns.com/en/products/products-and-services/ktm-lc8/rallye-kit/advrallye-kit-for-ktm-superenduro-950.html
In zo-goed-als-nieuw staat.
Het is de originele Rallykit van Remmie op dit forum. Nauwelijks door Remmie zelf gebruikt en helemaal niet door mezelf gebruikt (nooit toe gekomen om hem te installeren op de SE). De kit is dus nog zo goed als nieuw. Enkele aanpassingen gedaan door Remmie:
- passende gemaakt voor zowel originele tank als de 30L Safaritank
- richtingsaanwijzers vooraan toegevoegd (moto blijft dus "legaal" door deze aanpassing)
- carwrap en wat stickers erop. Makkelijk eraf te halen, terug naar origineel als je dat zou willen.
Prijs: 450euro
Voor meer foto's en info van de aanpassingen van Remmie: zie deze link . Ik heb zelf niets meer veranderd of gedaan aan de kit, dus hij is nog exact zoals Remmie de kit heeft gemaakt.
Enkele foto's:
2) Toerenteller van een 950Adv (aparte ronde toerenteller, oud model van de 950's en eerste jaargangen 990's)
-> Verkocht
In zeer goede staat. Ideaal om een 950SE (ev. met bovenstaande Rallye-kit) of een 950SM van toerenteller te voorzien, Of als vervanging/reserve voor een adventure met toerenteller. Incl. rubber en bevestigingsmoertjes e.d.
Prijs: 70 euro
Foto's:
3) Kilometertellerpartij (oud model van de 950's en eerste jaargangen 990's)
-> Verkocht
Enkel de blok elektronica+schermpje. Dus niet de plastieke behuizing die eromheen zit.
Nieuwstaat en zou km-stand zou 0 km moeten zijn (ooit door mezelf nieuw gekocht en nooit gebruikt). Incl. schroefjes om in de behuizing vast te zetten.
Prijs: 100 euro
Foto's:
4) Safaritank 30 liter voor 950SE
-> Verkocht
Spreekt voor zich: 30 liter ipv de originele 14 liter.
Positief:
- enorm handig voor lange reizen
- ik heb er al meer dan 400km uitgehaald zonder te tanken tussendoor en zonder angst op stilvallen
- kan heel geod tegen een stootje, beschermt de motor heel erg goed als je offroad regelmatig eens omvalt
- incl. brandstofkraantjes en brandstofsensor (voor de rest volledig compatibel met originele brandstofpomp & claxon)
En in alle eerlijkheid ook negatief:
- pasvorm en afwerkingskwaliteit duidelijk minder goed dan de originele tank en daarom: kost wel meer moeite en tijd om te installeren (ook omwille van de crossbar). Af en toe een helpende hand is makkelijk. Maar met een beetje meer moeite heb ik hem altijd wel prima kunnen installeren.
- ik heb de tank goed gewassen maar achter sommige hoekjes en randjes misschien nog een spatje modder en voor de rest is hij goed offroad gebruik geweest, dus wel wat littekens zichtbaar
- excl. de oranje zijkappen (kan je gewoon bij KTM dealer kopen en de interne rand een beetje bijsnijden)
Prijs: 200 euro
Enkele foto's:
5) Waterpomprevisiekit van CJDesigns
-> Verkocht
- de uitgebreide "complete" versie, dus naast alle nodige dichtingen, en de as met extra harde coating, ook nog een nieuwe impeller en de grote dichting.
- de versie met korte schacht voor 990's t.e.m. '08 alle 950's (dubbelcheck dit zelf)
Link productwebsite: http://www.cjdesignsllc.com/products/ktm-lc8-water-pump-complete-kit-short-with-cover-gasket/
Prijs: 50 euro
Foto:
6) Bougiesleutel LC8 t.e.m. '08 (dubbelcheck dit zelf)
-> Verkocht
Link productwebsite: http://www.cjdesignsllc.com/products/spark-plug-wrench-03-08-ktm-lc8/
Prijs: 15 euro
Foto:
7) 600.29.009.000 Magneto extractor & 600.29.000.110 krukas drukschroef ('05 ->...)
-> Verkocht
Tools nodig om de rotor van de krukas te krijgen.
Prijs: 15 euro
Foto:
8) Zelfgemaakte (door Remmie) radiatorbescherming voor de 950SE.
-> Verkocht
Prijs: voor de geïnteresseerde gratis bij 1) of 4)
Foto en zie ook topic :
Meerdere zaken kopen, geniet voorkeur. Prijzen excl. verzending. De grote stukken verzend ik niet: mag je komen ophalen of wil ik eventueel brengen als dat niet aan de ander kant van de wereld is (PM gerust om te overleggen).
Meer info of wil je een nog een foto van iets specifiek: vraag gerust.
Laatst aangepast door disco stu op Ma, 3 Feb. 2014, 20:22, in totaal 2 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
 |
brieanova
|
Geplaatst: Wo, 29 Jan. 2014, 0:58 Onderwerp: |
|
|
Ik ben geïnteresseerd in de waterpomp revisie kit |
|
Naar boven |
|
 |
red devil
|
Geplaatst: Wo, 29 Jan. 2014, 8:29 Onderwerp: |
|
|
Ik heb een pm verstuurd  _________________ 950 SE 2007 |
|
Naar boven |
|
 |
migsel

|
Geplaatst: Wo, 29 Jan. 2014, 10:38 Onderwerp: |
|
|
Ik ben wel geïnteresseerd in de rallye kit.
Of zelfs in heel de handel, voor een "setprijs". _________________ KTM990smr & 690e |
|
Naar boven |
|
 |
Vinkske
|
Geplaatst: Do, 30 Jan. 2014, 23:05 Onderwerp: |
|
|
Indien de tank niet verkocht is, laat je me dit weten? |
|
Naar boven |