lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Uitverkoop toebehoren 950 Superenduro

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Koop en verkoop berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
disco stu

BerichtGeplaatst: Ma, 27 Jan. 2014, 22:41    Onderwerp: Uitverkoop toebehoren 950 Superenduro Reageer met quote

1) Raiddesigns Rallye kit voor 950SE
-> Verkocht

Link productwebsite: http://www.raiddesigns.com/en/products/products-and-services/ktm-lc8/rallye-kit/advrallye-kit-for-ktm-superenduro-950.html

In zo-goed-als-nieuw staat.

Het is de originele Rallykit van Remmie op dit forum. Nauwelijks door Remmie zelf gebruikt en helemaal niet door mezelf gebruikt (nooit toe gekomen om hem te installeren op de SE). De kit is dus nog zo goed als nieuw. Enkele aanpassingen gedaan door Remmie:
- passende gemaakt voor zowel originele tank als de 30L Safaritank
- richtingsaanwijzers vooraan toegevoegd (moto blijft dus "legaal" door deze aanpassing)
- carwrap en wat stickers erop. Makkelijk eraf te halen, terug naar origineel als je dat zou willen.

Prijs: 450euro

Voor meer foto's en info van de aanpassingen van Remmie: zie deze link . Ik heb zelf niets meer veranderd of gedaan aan de kit, dus hij is nog exact zoals Remmie de kit heeft gemaakt.

Enkele foto's:

2) Toerenteller van een 950Adv (aparte ronde toerenteller, oud model van de 950's en eerste jaargangen 990's)
-> Verkocht

In zeer goede staat. Ideaal om een 950SE (ev. met bovenstaande Rallye-kit) of een 950SM van toerenteller te voorzien, Of als vervanging/reserve voor een adventure met toerenteller. Incl. rubber en bevestigingsmoertjes e.d.

Prijs: 70 euro

Foto's:

3) Kilometertellerpartij (oud model van de 950's en eerste jaargangen 990's)
-> Verkocht

Enkel de blok elektronica+schermpje. Dus niet de plastieke behuizing die eromheen zit.
Nieuwstaat en zou km-stand zou 0 km moeten zijn (ooit door mezelf nieuw gekocht en nooit gebruikt). Incl. schroefjes om in de behuizing vast te zetten.

Prijs: 100 euro

Foto's:

4) Safaritank 30 liter voor 950SE
-> Verkocht

Spreekt voor zich: 30 liter ipv de originele 14 liter.

Positief:
- enorm handig voor lange reizen
- ik heb er al meer dan 400km uitgehaald zonder te tanken tussendoor en zonder angst op stilvallen
- kan heel geod tegen een stootje, beschermt de motor heel erg goed als je offroad regelmatig eens omvalt
- incl. brandstofkraantjes en brandstofsensor (voor de rest volledig compatibel met originele brandstofpomp & claxon)

En in alle eerlijkheid ook negatief:
- pasvorm en afwerkingskwaliteit duidelijk minder goed dan de originele tank en daarom: kost wel meer moeite en tijd om te installeren (ook omwille van de crossbar). Af en toe een helpende hand is makkelijk. Maar met een beetje meer moeite heb ik hem altijd wel prima kunnen installeren.
- ik heb de tank goed gewassen maar achter sommige hoekjes en randjes misschien nog een spatje modder en voor de rest is hij goed offroad gebruik geweest, dus wel wat littekens zichtbaar
- excl. de oranje zijkappen (kan je gewoon bij KTM dealer kopen en de interne rand een beetje bijsnijden)

Prijs: 200 euro

Enkele foto's:

5) Waterpomprevisiekit van CJDesigns
-> Verkocht

- de uitgebreide "complete" versie, dus naast alle nodige dichtingen, en de as met extra harde coating, ook nog een nieuwe impeller en de grote dichting.
- de versie met korte schacht voor 990's t.e.m. '08 alle 950's (dubbelcheck dit zelf)

Link productwebsite: http://www.cjdesignsllc.com/products/ktm-lc8-water-pump-complete-kit-short-with-cover-gasket/

Prijs: 50 euro

Foto:

6) Bougiesleutel LC8 t.e.m. '08 (dubbelcheck dit zelf)
-> Verkocht

Link productwebsite: http://www.cjdesignsllc.com/products/spark-plug-wrench-03-08-ktm-lc8/

Prijs: 15 euro

Foto:

7) 600.29.009.000 Magneto extractor & 600.29.000.110 krukas drukschroef ('05 ->...)
-> Verkocht

Tools nodig om de rotor van de krukas te krijgen.

Prijs: 15 euro

Foto:

8) Zelfgemaakte (door Remmie) radiatorbescherming voor de 950SE.
-> Verkocht

Prijs: voor de geïnteresseerde gratis bij 1) of 4)

Foto en zie ook topic :

Meerdere zaken kopen, geniet voorkeur. Prijzen excl. verzending. De grote stukken verzend ik niet: mag je komen ophalen of wil ik eventueel brengen als dat niet aan de ander kant van de wereld is (PM gerust om te overleggen).

Meer info of wil je een nog een foto van iets specifiek: vraag gerust.

Laatst aangepast door disco stu op Ma, 3 Feb. 2014, 20:22, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
brieanova

BerichtGeplaatst: Wo, 29 Jan. 2014, 0:58    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben geïnteresseerd in de waterpomp revisie kit
Naar boven
red devil

BerichtGeplaatst: Wo, 29 Jan. 2014, 8:29    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb een pm verstuurd smiley2
migsel

BerichtGeplaatst: Wo, 29 Jan. 2014, 10:38    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben wel geïnteresseerd in de rallye kit.

Of zelfs in heel de handel, voor een "setprijs".

Vinkske

BerichtGeplaatst: Do, 30 Jan. 2014, 23:05    Onderwerp: Reageer met quote

Indien de tank niet verkocht is, laat je me dit weten?
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Koop en verkoop Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: