Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
timieh
Geregistreerd op: 20-3-2013 Berichten: 1482 Woonplaats: Biddinghuizen
|
Geplaatst: Wo, 20 Mrt. 2013, 16:30 Onderwerp: Gezocht: KTM Adventure S |
|
|
Beste Forumleden,
Echter ben ik mezelf nu alvast lekker aan het orienteren op mijn volgende motor.
Zou graag een Adventure S willen rijden, het liefst een S variant omdat die lekker hoog zijn [met die lange benen van mij]
950 of 990, de kosten moeten een beetje rond de 5 a 6000 € liggen. Goedkoper mag ook
Maar ik stond er versteld van hoe ontzettend veel KTM's er op het ineternet staan die geen krasjes hebben en erbij staat"nog nooit offroad mee gereden" >_<
Ik ga hem er wel lekker voor gebruiken, gewoon over alles rijden wat ik tegen kom!
Mocht de verf er wat afbladerren een scheurtje hier of daar. Lelijke schaafplekjes
-Geen probleem!-
Plaats deze zoek advertentie in de hoop dat iemand een KTM heeft staan die denk dat niemand hem wil kopen ivm de schades.
Mochten er tips zijn, laat het me ook even weten
Let me know
edit: Hellaas nog eventjes wachten op daadwerkelijk kopen ivm spaarcentjes  _________________ ------------
Hartelijke groetjes uit Flevoland,
Tim.
KTM adv s 950 GO!!!!! & 2 alpjes
www.motorkampeerwinkel.nl
Laatst aangepast door timieh op Wo, 20 Mrt. 2013, 16:46, in totaal 1 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
 |
Muug

Geregistreerd op: 11-6-2012 Berichten: 1592 Woonplaats: in de buurt van Trooper en Blackbert
|
|
Naar boven |
|
 |
franske
|
Geplaatst: Wo, 20 Mrt. 2013, 17:57 Onderwerp: |
|
|
Daar lopen al wat opties op, waaronder 1 van mij |
|
Naar boven |
|
 |
Muug

Geregistreerd op: 11-6-2012 Berichten: 1592 Woonplaats: in de buurt van Trooper en Blackbert
|
Geplaatst: Wo, 20 Mrt. 2013, 18:21 Onderwerp: Re: Gezocht: KTM Adventure S |
|
|
timieh schreef: |
edit: Hellaas nog eventjes wachten op daadwerkelijk kopen ivm spaarcentjes  |
ah, moeder de vrouw heeft haar gedacht ne keer gezegd.  _________________ Leap, and the net will appear.
Sinds 2008 de trotse eigenaar van een KTM 950 Adventure van 2005. 132.000 km and still counting. |
|
Naar boven |
|
 |
|