lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Gezocht: KTM Adventure S

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Koop en verkoop berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
timieh

BerichtGeplaatst: Wo, 20 Mrt. 2013, 16:30    Onderwerp: Gezocht: KTM Adventure S Reageer met quote

Beste Forumleden,

Echter ben ik mezelf nu alvast lekker aan het orienteren op mijn volgende motor.

Zou graag een Adventure S willen rijden, het liefst een S variant omdat die lekker hoog zijn [met die lange benen van mij]
950 of 990, de kosten moeten een beetje rond de 5 a 6000 € liggen. Goedkoper mag ook pleased

Maar ik stond er versteld van hoe ontzettend veel KTM's er op het ineternet staan die geen krasjes hebben en erbij staat"nog nooit offroad mee gereden" >_<

Ik ga hem er wel lekker voor gebruiken, gewoon over alles rijden wat ik tegen kom!

Mocht de verf er wat afbladerren een scheurtje hier of daar. Lelijke schaafplekjes

-Geen probleem!-

Plaats deze zoek advertentie in de hoop dat iemand een KTM heeft staan die denk dat niemand hem wil kopen ivm de schades.
Mochten er tips zijn, laat het me ook even weten

Let me know evilgrin

edit: Hellaas nog eventjes wachten op daadwerkelijk kopen ivm spaarcentjes furious3

KTM adv s 950 GO!!!!! & 2 alpjes
www.motorkampeerwinkel.nl

Laatst aangepast door timieh op Wo, 20 Mrt. 2013, 16:46, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Muug

BerichtGeplaatst: Wo, 20 Mrt. 2013, 16:37    Onderwerp: Reageer met quote

Deze dan ? StevenD had die daarnet al gevonden.

http://www.marktplaats.nl/a/motoren/motoren-ktm/m648188165-ktm-950-adventure-s-te-koop.html?c=9b26ed2a557deff636f4f8b9c5b7a618

Ik zou me wel haasten als ik jou was ...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
franske

BerichtGeplaatst: Wo, 20 Mrt. 2013, 17:57    Onderwerp: Reageer met quote

Muug schreef:
Deze dan ? StevenD had die daarnet al gevonden.

http://www.marktplaats.nl/a/motoren/motoren-ktm/m648188165-ktm-950-adventure-s-te-koop.html?c=9b26ed2a557deff636f4f8b9c5b7a618

Ik zou me wel haasten als ik jou was ...

Daar lopen al wat opties op, waaronder 1 van mij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Muug

BerichtGeplaatst: Wo, 20 Mrt. 2013, 18:21    Onderwerp: Re: Gezocht: KTM Adventure S Reageer met quote

timieh schreef:

edit: Hellaas nog eventjes wachten op daadwerkelijk kopen ivm spaarcentjes furious3

ah, moeder de vrouw heeft haar gedacht ne keer gezegd. laugh3

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Koop en verkoop Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: