Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
rik
Geregistreerd op: 26-3-2006 Berichten: 1 Woonplaats: sint-martens-latem
|
Geplaatst: Ma, 17 Apr. 2006, 1:08 Onderwerp: rally-uitvoering |
|
|
moet dringend mijn lc8 verlichten, op mijn africatrips gaat altijd mijn voorvelg eraan (kan niet anders dan met biepmous rijden vandaar) dus wie kan mij helpen om in contact te komen met iemand waar ik de 2 in 1 uitlaat, oliereservoir en batterij onder zadel kan bekomen |
|
Naar boven |
|
 |
Daan

|
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Ma, 17 Apr. 2006, 18:07 Onderwerp: Re: rally-uitvoering |
|
|
rik schreef: | moet dringend mijn lc8 verlichten, op mijn africatrips gaat altijd mijn voorvelg eraan (kan niet anders dan met biepmous rijden vandaar) dus wie kan mij helpen om in contact te komen met iemand waar ik de 2 in 1 uitlaat, oliereservoir en batterij onder zadel kan bekomen |
Rik:
1: Je voorvelg is een kwestie van omspaken naar Excel velg. Verder moet je het onafgeveerde gewicht reduceren: 1 schijf en remklauw afnemen!
Bibmouse: Waarom MOET je daar mee rijden??? Ik heb net een rally gereden met binnenband, en 0 lekke banden gehad! Daarbij denk ik dat ik iets harder over stenen gegaan ben dan jij zult doen!
2: oliereservoir ??? waarom zou je dat achter willen? Alleen voor het gewicht? Ik denk dat je dan beter naar andere dingen op zoek kan. Alleen de eerste Rallyversie (2001) heeft de ollietank achter zo ver ik weet.
Naar mijn idee kan je beter de geometrie dan iets optimaliseren.
3: Accu in de gereedschapsbak: kan je makkelijk zelf doen. Nadeel van deze actie is dat het gewicht ook hoger komt te zitten, wat optillen na een val moeilijker maakt! niet onbelangrijk!
verder: Als de accu in de bak achterin zit: Waar laat je dan je gereedschap? op de plek van de accu?? das dus niet nuttig!
4: 2 in 1 uitlaat? Met welk doel? om achtertanks te monteren?
5: Denk bijv eens aan het monteren van een stuurdemper: Dat helpt je echt veel en geeft een stuk veiligheid erbij.
Het klinkt me alsof je extreme aanpassing wil, terwijl de LC8 behoorlijk offroad geschikt is, zoals ie is, zonder aanpassingen. Ga je zulk extreem werk rijden? Ik heb zelf net een rally gereden zonder al te veel aanpassingen, ook door het diepe zandduinenzand!
Op reis neem je immer ook veel mee, in de koffers achterop enzo: Dan is ie al snel achter te zwaar, zeker als de tank wat verder leeg is. _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
|
|
berichten van de laatste 24 uur
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Je mag niet stemmen in polls Je mag geen attachments plaatsen in dit forum Je mag bestanden downloaden in dir forum
|