lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

rally-uitvoering

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Cafe berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
rik



Geregistreerd op: 26-3-2006
Berichten: 1
Woonplaats: sint-martens-latem

BerichtGeplaatst: Ma, 17 Apr. 2006, 1:08    Onderwerp: rally-uitvoering Reageer met quote

moet dringend mijn lc8 verlichten, op mijn africatrips gaat altijd mijn voorvelg eraan (kan niet anders dan met biepmous rijden vandaar) dus wie kan mij helpen om in contact te komen met iemand waar ik de 2 in 1 uitlaat, oliereservoir en batterij onder zadel kan bekomen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3673

BerichtGeplaatst: Ma, 17 Apr. 2006, 7:52    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi!

Heb je hier iets aan??

Mooie plaatjes, en er staat een link bij

Daan http://forum.lc8.nl/viewtopic.php?t=222
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6789
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Ma, 17 Apr. 2006, 18:07    Onderwerp: Re: rally-uitvoering Reageer met quote

rik schreef:
moet dringend mijn lc8 verlichten, op mijn africatrips gaat altijd mijn voorvelg eraan (kan niet anders dan met biepmous rijden vandaar) dus wie kan mij helpen om in contact te komen met iemand waar ik de 2 in 1 uitlaat, oliereservoir en batterij onder zadel kan bekomen


Rik:

1: Je voorvelg is een kwestie van omspaken naar Excel velg. Verder moet je het onafgeveerde gewicht reduceren: 1 schijf en remklauw afnemen!
Bibmouse: Waarom MOET je daar mee rijden??? Ik heb net een rally gereden met binnenband, en 0 lekke banden gehad! Daarbij denk ik dat ik iets harder over stenen gegaan ben dan jij zult doen!
2: oliereservoir ??? waarom zou je dat achter willen? Alleen voor het gewicht? Ik denk dat je dan beter naar andere dingen op zoek kan. Alleen de eerste Rallyversie (2001) heeft de ollietank achter zo ver ik weet.
Naar mijn idee kan je beter de geometrie dan iets optimaliseren.
3: Accu in de gereedschapsbak: kan je makkelijk zelf doen. Nadeel van deze actie is dat het gewicht ook hoger komt te zitten, wat optillen na een val moeilijker maakt! niet onbelangrijk!
verder: Als de accu in de bak achterin zit: Waar laat je dan je gereedschap? op de plek van de accu?? das dus niet nuttig!
4: 2 in 1 uitlaat? Met welk doel? om achtertanks te monteren?
5: Denk bijv eens aan het monteren van een stuurdemper: Dat helpt je echt veel en geeft een stuk veiligheid erbij.

Het klinkt me alsof je extreme aanpassing wil, terwijl de LC8 behoorlijk offroad geschikt is, zoals ie is, zonder aanpassingen. Ga je zulk extreem werk rijden? Ik heb zelf net een rally gereden zonder al te veel aanpassingen, ook door het diepe zandduinenzand!

Op reis neem je immer ook veel mee, in de koffers achterop enzo: Dan is ie al snel achter te zwaar, zeker als de tank wat verder leeg is.

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Cafe Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif