lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Condens/Vocht in teller Adventure

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Werkplaats berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
SirCrow

BerichtGeplaatst: Vr, 20 Aug. 2010, 11:10    Onderwerp: Condens/Vocht in teller Adventure Reageer met quote

Ik heb weer vocht/condens in de teller zitten van mijn Adventure(2009), ze hebben de unit al één keer vervangen onder garantie. Hoorde toen dat het een kwaaltje was, inmiddels wordt dit type teller niet meer gebruikt, maar past het nieuwe type niet op mijn Adventure.

Wat ik me afvraag of ik het zelf veroorzaak, ik was 'm gewoon met de tuinslang, geen hogedrukspuit of zoiets. Maar daarentegen heb ik ook zoiets van ik moet 'm toch gewoon kunnen wassen en afspuiten. Bij andere motoren nooit geen last van gehad, ook m'n huidige WR450F was ik op dezelfde manier.

Maar weer een garantie claim doen, of moet ik er maar aan wennen, vraag me alleen af of de teller het niet begeeft door het vocht?

Op de foto zie je hoe het er een beetje uitziet. (Is van de vorige keer)

2010-03-01T10-16-43.jpeg
 Beschrijving:
 Bestandsgrootte:  326.07 KB
 Weergegeven:  248 keer

2010-03-01T10-16-43.jpeg

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
PHS

BerichtGeplaatst: Vr, 20 Aug. 2010, 16:54    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zou gewoon steeds weer claimen. Anders zit je straks wel een keer met een electronisch mankement, of gaat een eventueel toekomstige koper er over zeuren (zou ik doen).

Afspuiten met gewone slang (niet harde straal) zou gewoon moeten kunnen.

SirCrow

BerichtGeplaatst: Vr, 20 Aug. 2010, 22:31    Onderwerp: Reageer met quote

Ja ik ga volgende week eens langs de dealer.

Nou het zou kunnen dat ik met een harde straal geraakt heb, maar niet doel bewust, zou het eerlijk gezegd niet durven zeggen of ontkennen.

Bedankt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Werkplaats Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: