Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
SirCrow
|
Geplaatst: Vr, 20 Aug. 2010, 11:10 Onderwerp: Condens/Vocht in teller Adventure |
|
|
Ik heb weer vocht/condens in de teller zitten van mijn Adventure(2009), ze hebben de unit al één keer vervangen onder garantie. Hoorde toen dat het een kwaaltje was, inmiddels wordt dit type teller niet meer gebruikt, maar past het nieuwe type niet op mijn Adventure.
Wat ik me afvraag of ik het zelf veroorzaak, ik was 'm gewoon met de tuinslang, geen hogedrukspuit of zoiets. Maar daarentegen heb ik ook zoiets van ik moet 'm toch gewoon kunnen wassen en afspuiten. Bij andere motoren nooit geen last van gehad, ook m'n huidige WR450F was ik op dezelfde manier.
Maar weer een garantie claim doen, of moet ik er maar aan wennen, vraag me alleen af of de teller het niet begeeft door het vocht?
Op de foto zie je hoe het er een beetje uitziet. (Is van de vorige keer)
Beschrijving: |
|
Bestandsgrootte: |
326.07 KB |
Weergegeven: |
249 keer |

|
|
|
Naar boven |
|
 |
PHS
|
Geplaatst: Vr, 20 Aug. 2010, 16:54 Onderwerp: |
|
|
Ik zou gewoon steeds weer claimen. Anders zit je straks wel een keer met een electronisch mankement, of gaat een eventueel toekomstige koper er over zeuren (zou ik doen).
Afspuiten met gewone slang (niet harde straal) zou gewoon moeten kunnen.
_________________ ex. KTM 950 Adventure 2005 |
|
Naar boven |
|
 |
SirCrow
|
Geplaatst: Vr, 20 Aug. 2010, 22:31 Onderwerp: |
|
|
Ja ik ga volgende week eens langs de dealer.
Nou het zou kunnen dat ik met een harde straal geraakt heb, maar niet doel bewust, zou het eerlijk gezegd niet durven zeggen of ontkennen.
Bedankt.
|
|
Naar boven |
|
 |
|