lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

dealerlijst KTM

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
dirk pauwels

BerichtGeplaatst: Do, 3 Jun. 2010, 12:45    Onderwerp: dealerlijst KTM Reageer met quote

Heeft er iemand een dealerlijst van KTM in Frankrijk en Noord spanje? Op de website kun je geen overzicht vd dealers in een bepaald land selecteren.

Thanks

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BikeBrother

BerichtGeplaatst: Do, 3 Jun. 2010, 12:51    Onderwerp: Reageer met quote

via KTM international kan je op dealers per land zoeken.

vul het land in bij locator:

http://www.ktm.com/Dealer-Locator.77.0.html#/Region/Results/FR

www.bikebrothers.nl

Ride your Dreams
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
demito

BerichtGeplaatst: Do, 3 Jun. 2010, 12:59    Onderwerp: Reageer met quote

Gewoon op KTM.be lukt het me ook perfect. Links "Frankrijk" selecteren en je krijgt het hele overzicht. Ik zie het probleem niet...

Edited: het veldje waar je het land kan ingeven staat verkeerdelijk als "provincie" vertaald in het Nederlands. Misschien leidt dat tot verwarring?

rene+adventure

BerichtGeplaatst: Do, 3 Jun. 2010, 13:06    Onderwerp: dealer lijst Reageer met quote

Duitse forum heeft een topic met allemaal gps-coordinaten van KTM dealers voor nagnoeg alle landen in Europa. Handig voor in je GPS.

(Of coordinaten nog up to date zijn weet ik niet)

dirk pauwels

BerichtGeplaatst: Do, 3 Jun. 2010, 13:20    Onderwerp: Reageer met quote

demito schreef:
Gewoon op KTM.be lukt het me ook perfect. Links "Frankrijk" selecteren en je krijgt het hele overzicht. Ik zie het probleem niet...

Edited: het veldje waar je het land kan ingeven staat verkeerdelijk als "provincie" vertaald in het Nederlands. Misschien leidt dat tot verwarring?

Ge snap et nie...
als ik op KTM.be of op KTM.com de dealerlocator gebruik zie ik een kaart met allemaal vlaggetjes er op. Mss dat jij wat anders zit, maar da kan ik mij toch nie voorstellen. Op elk vlaggetje klikken om zelf een dealerlijst op te stellen zie ik nie zitten. Ik had graag een lijst met dealeradressen, kan moeilijk onderweg langs de kant vd weg een internetverbinding opzoeken en wat gaan surfen hé.... We rijden door Frankrijk naar het oosten vd spaanse pyreneeen en vervolgens naar het westen en terug door frankrijk naar huis, Als ik al die dealers per vlaggetje moet gaan opzoeken had ik een paar weken geleden al moeten beginnen..... happy
Uiteraard als ik met panne sta gebruik ik mijn service kaart, maar het is toch altijd handig om een lijstje te hebben.

dirk pauwels

BerichtGeplaatst: Do, 3 Jun. 2010, 13:26    Onderwerp: Re: dealer lijst Reageer met quote

rene+adventure schreef:
Duitse forum heeft een topic met allemaal gps-coordinaten van KTM dealers voor nagnoeg alle landen in Europa. Handig voor in je GPS.

(Of coordinaten nog up to date zijn weet ik niet)

Hoi Rene,

Heb je toevallig een url voor die site? Ik heb verschillende duitse KTM fora gevonden, maar op het eerste zicht geen dealerlijsten gevonden

rene+adventure

BerichtGeplaatst: Do, 3 Jun. 2010, 13:57    Onderwerp: lijst ktm Reageer met quote

Dirk svp:

http://forum.lc8.info/viewtopic.php?t=12257&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=

dirk pauwels

BerichtGeplaatst: Do, 3 Jun. 2010, 14:35    Onderwerp: Re: lijst ktm Reageer met quote

rene+adventure schreef:
Dirk svp:

http://forum.lc8.info/viewtopic.php?t=12257&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=

Bedankt Rene, daar kan ik wat mee. Dat ze dat bij KTM nog niet doorhebben dat dat wel eens nuttig kan zijn snap ik niet.

Heb zuidfrankrijk en spanje gedownload
Nogmaals dank

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: