Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
dirk pauwels
|
Geplaatst: Do, 3 Jun. 2010, 12:45 Onderwerp: dealerlijst KTM |
|
|
Heeft er iemand een dealerlijst van KTM in Frankrijk en Noord spanje? Op de website kun je geen overzicht vd dealers in een bepaald land selecteren.
Thanks _________________ Triumph Bonneville caferacer 2002
BMW R1150GS project bike |
|
Naar boven |
|
 |
BikeBrother

|
|
Naar boven |
|
 |
demito

|
Geplaatst: Do, 3 Jun. 2010, 12:59 Onderwerp: |
|
|
Gewoon op KTM.be lukt het me ook perfect. Links "Frankrijk" selecteren en je krijgt het hele overzicht. Ik zie het probleem niet...
Edited: het veldje waar je het land kan ingeven staat verkeerdelijk als "provincie" vertaald in het Nederlands. Misschien leidt dat tot verwarring? _________________ Husqvarna 701 enduro
 |
|
Naar boven |
|
 |
rene+adventure

|
Geplaatst: Do, 3 Jun. 2010, 13:06 Onderwerp: dealer lijst |
|
|
Duitse forum heeft een topic met allemaal gps-coordinaten van KTM dealers voor nagnoeg alle landen in Europa. Handig voor in je GPS.
(Of coordinaten nog up to date zijn weet ik niet) _________________ You once life forever, ride the KTM adventure |
|
Naar boven |
|
 |
dirk pauwels
|
Geplaatst: Do, 3 Jun. 2010, 13:20 Onderwerp: |
|
|
demito schreef: | Gewoon op KTM.be lukt het me ook perfect. Links "Frankrijk" selecteren en je krijgt het hele overzicht. Ik zie het probleem niet...
Edited: het veldje waar je het land kan ingeven staat verkeerdelijk als "provincie" vertaald in het Nederlands. Misschien leidt dat tot verwarring? |
Ge snap et nie...
als ik op KTM.be of op KTM.com de dealerlocator gebruik zie ik een kaart met allemaal vlaggetjes er op. Mss dat jij wat anders zit, maar da kan ik mij toch nie voorstellen. Op elk vlaggetje klikken om zelf een dealerlijst op te stellen zie ik nie zitten. Ik had graag een lijst met dealeradressen, kan moeilijk onderweg langs de kant vd weg een internetverbinding opzoeken en wat gaan surfen hé.... We rijden door Frankrijk naar het oosten vd spaanse pyreneeen en vervolgens naar het westen en terug door frankrijk naar huis, Als ik al die dealers per vlaggetje moet gaan opzoeken had ik een paar weken geleden al moeten beginnen.....
Uiteraard als ik met panne sta gebruik ik mijn service kaart, maar het is toch altijd handig om een lijstje te hebben. _________________ Triumph Bonneville caferacer 2002
|
Naar boven |
|
 |
dirk pauwels
|
Geplaatst: Do, 3 Jun. 2010, 13:26 Onderwerp: Re: dealer lijst |
|
|
rene+adventure schreef: | Duitse forum heeft een topic met allemaal gps-coordinaten van KTM dealers voor nagnoeg alle landen in Europa. Handig voor in je GPS.
(Of coordinaten nog up to date zijn weet ik niet) |
Hoi Rene,
Heb je toevallig een url voor die site? Ik heb verschillende duitse KTM fora gevonden, maar op het eerste zicht geen dealerlijsten gevonden _________________ Triumph Bonneville caferacer 2002
|
Naar boven |
|
 |
rene+adventure

|
|
Naar boven |
|
 |
dirk pauwels
|
Geplaatst: Do, 3 Jun. 2010, 14:35 Onderwerp: Re: lijst ktm |
|
|
Bedankt Rene, daar kan ik wat mee. Dat ze dat bij KTM nog niet doorhebben dat dat wel eens nuttig kan zijn snap ik niet.
Heb zuidfrankrijk en spanje gedownload
Nogmaals dank _________________ Triumph Bonneville caferacer 2002
|
Naar boven |
|
 |
|