lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Olieleiding gescheurd

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Werkplaats berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Remmie

BerichtGeplaatst: Za, 20 Jun. 2009, 21:20    Onderwerp: Olieleiding gescheurd Reageer met quote

Vandaag moest ik nog wat spullen halen voor mijn vakantie. Lekker binnendoor op weg naar kleve.

Plotseling merkte ik op dat mijn linker laars en broekspijp onder de olie zaten. stunned
Gelijk aan de kant en kijken wat er aan de hand was. De hele linker kant van de motor onder de olie. furious3
Eerst goed geďnspecteerd waar de olie vandaan kwam. Het leek wel of het onder de tank vandaan kwam.
Toch maar even starten om te zien waar het vandaan komt. Het spoot gelijk als een “pis” staaltje langs een slangenklem van het olie reservoir .
Had natuurlijk niet alles bij me van gereedschap omdat dat thuis mooi uitgestald ligt op de werkbank voor het inpakken van mijn vakantie.
D.m.v. eerst 1cm van de slang af te snijden en vervolgens 2 tyrerapes er om heen de leiding kunnen dichten en heel voorzichtig naar huis gereden. sad
Op onderstaande foto zie je mijn oplossing. In de picture in picture is een foto van de leiding genomen een jaar geleden. Je ziet als je goed kijk een soort horizontaal streepje naast de slangenklem. Dat was precies de scheur die in de leiding zat. Ook vond ik dat de slangenklem toch ook wat insnijdingen had gemaakt in de slang. Iemand dit vaker gezien.

Bij de plaatselijk automaterialenzaak gelijk een nieuw stuk slang en slangenklemmen gehaald. Heb ik weer een klusje.

Remmie grin

P.S. Toch met al 1,5 uur langs de weg gestaan. Geen motorrijder die stopt. Dacht dat het nog altijd een ongeschreven regel was . disguise

f@zertje

BerichtGeplaatst: Za, 20 Jun. 2009, 22:45    Onderwerp: Reageer met quote

FF gekeken, nix te zien , er een keer aangetrokken ook nix.
Voor zo ver ik het kan zien, mijn skidplate zit er voor.
Beetje in de gaten houden. thumbsup

En niet stoppen lipsrsealed donderdag nog een band van een engelse BMW GS rijder mee staan repareren bij Venlo op de snelweg, moest 3 uur later op de boot zitten, heb er mijn spuitbus maar ingespoten 2thumbsup

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Werkplaats Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: