Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Johan

Geregistreerd op: 28-2-2005 Berichten: 545 Woonplaats: Hengelo (ov)
|
Geplaatst: Wo, 25 Mei. 2005, 22:36 Onderwerp: Sproeier bezetting |
|
|
Weet een van jullie ook wat de originele sproeierbezetting is?
Hoofdsproeier en stationair sproeier en de originele hoogte van de naalden.
Een Vriend van mij heeft namelijk de beschikking over een Dynojetbank en daar kan ik binnen kort een keertje op spelen.
En welke kant kun je de tank laten zitten om te synchroniseren.
Groeten Johan |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

Geregistreerd op: 15-11-2004 Berichten: 6789 Woonplaats: Nijmegen
|
Geplaatst: Wo, 25 Mei. 2005, 22:52 Onderwerp: Re: Sproeier bezetting |
|
|
Johan schreef: | Weet een van jullie ook wat de originele sproeierbezetting is?
Hoofdsproeier en stationair sproeier en de originele hoogte van de naalden.
Een Vriend van mij heeft namelijk de beschikking over een Dynojetbank en daar kan ik binnen kort een keertje op spelen.
En welke kant kun je de tank laten zitten om te synchroniseren.
Groeten Johan |
Je maakt het je wel weer erg makkelijk Johan, effe zelf zoeken kan ook he!
handboek pagina 11-2:
950 LC8 ADVENTURE
Type of carburetor CVRD 43
Main jet 155 (front) / 160 (rear)
Main air jet 40
Idling jet 42
Idle air jet 50
Idle air cutoff jet 80
Jet needle NDFB
Needle position 2nd from top
Mixture control screw open 2 1/4 turns
Starting jet 68
Handboek Pagina 8-10
Mixture is alleen stelbaar als de carburateur verwijderd is (dus uit de airbox!)
Handboek pagina 12-9
Synchronisatie: Top van Airbox verwijderen (linker tankhelft laten zitten ivm benzinetoevoer.
ps: Voor info over de Throttlesensor zie
http://forum.lc8.nl/viewtopic.php?t=180 _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
Johan

Geregistreerd op: 28-2-2005 Berichten: 545 Woonplaats: Hengelo (ov)
|
Geplaatst: Do, 26 Mei. 2005, 7:54 Onderwerp: |
|
|
Sorry Gerben
Maar als ik zulke mooie antwoorden krijg, krijg ik bijna de neiging om zo makkelijk te blijven .
SUPER
Bedankt en groeten Johan |
|
Naar boven |
|
 |
|