lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

KTM Duke II

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Werkplaats berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
verhoef40



Geregistreerd op: 14-6-2008
Berichten: 4

BerichtGeplaatst: Za, 14 Jun. 2008, 21:17    Onderwerp: KTM Duke II Reageer met quote

Durf het bijna niet te vragen, maar doe het toch evilgrin

Heeft er hier iemand ervaring met een duke II uit 2004? Het lager wat om de bedieningsstang van de koppeling zit is in puin gedraaid bij mij. wordt de 2e koppelingscylinder in twee maanden tijd, ben bang dat de grondboring aan puin is ( men motorblok )

Alleen het binnen lager zit nog om het asjes, de koppelingscylinder is weer aan puin....

weet iemand wat te doen
?

Ziet er serieus uit deze keer...Het gruis van het lager heeft lekker liggen raggen in de rechtermotorhelft....

worried2
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6789
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Za, 14 Jun. 2008, 21:28    Onderwerp: Reageer met quote

Euhm wat is een duke-II ?? een superduke?

LC8 blok heeft geen lager OM de koppelingsstang zover ik weet... dus ik snap ook echt niet welk lager je bedoelt.

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
verhoef40



Geregistreerd op: 14-6-2008
Berichten: 4

BerichtGeplaatst: Za, 14 Jun. 2008, 21:57    Onderwerp: Reageer met quote

Dr_Bean schreef:
Euhm wat is een duke-II ?? een superduke?

LC8 blok heeft geen lager OM de koppelingsstang zover ik weet... dus ik snap ook echt niet welk lager je bedoelt.


Das ook een KTM een LC 4 motorblok.....

Zoek mezelf het schompes op internet, maar sta alleen ben ik bang met deze beschadiging aan men motorblok....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
verhoef40



Geregistreerd op: 14-6-2008
Berichten: 4

BerichtGeplaatst: Za, 14 Jun. 2008, 21:58    Onderwerp: Reageer met quote

verhoef40 schreef:
Dr_Bean schreef:
Euhm wat is een duke-II ?? een superduke?

LC8 blok heeft geen lager OM de koppelingsstang zover ik weet... dus ik snap ook echt niet welk lager je bedoelt.


Das ook een KTM een LC 4 motorblok.....

Zoek mezelf het schompes op internet, maar sta alleen ben ik bang met deze beschadiging aan men motorblok....


ook wel superduke ja.... pleased
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3673

BerichtGeplaatst: Zo, 15 Jun. 2008, 8:38    Onderwerp: Reageer met quote

Koppelings cilinder??

Een LC4 heeft toch een kabelbediende koppeling??

Heb je het over de die lange drukstift die dwars door het blok heen loopt
of het verticale korte asje (die waar het bedieningsheveltje op zit).

Maar misschien kun je je vragen beter stellen op noppenforum of allroad maniacs forum, daar zitten mannen die wel verstand van LC4 hebben wink3

Of nog beter, monomaniacs forum, maar dat is wel een groepje hollanders die onder elkaar in het engels zitten te praten bucktooth

_________________
Groet Daan (LC8-Junkie).


(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
verhoef40



Geregistreerd op: 14-6-2008
Berichten: 4

BerichtGeplaatst: Zo, 15 Jun. 2008, 8:50    Onderwerp: Reageer met quote

Daan schreef:
Koppelings cilinder??

Een LC4 heeft toch een kabelbediende koppeling??

Heb je het over de die lange drukstift die dwars door het blok heen loopt
of het verticale korte asje (die waar het bedieningsheveltje op zit).

Maar misschien kun je je vragen beter stellen op noppenforum of allroad maniacs forum, daar zitten mannen die wel verstand van LC4 hebben wink3

Of nog beter, monomaniacs forum, maar dat is wel een groepje hollanders die onder elkaar in het engels zitten te praten bucktooth


Ik heb het over die drukstif, die wordt bij mij hydraulisch aangestuurd door een werkcylinder, om het asje zit een naaldlager ( of zat ?? aan het puin te zien )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Werkplaats Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif