Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
verhoef40
|
Geplaatst: Za, 14 Jun. 2008, 21:17 Onderwerp: KTM Duke II |
|
|
Durf het bijna niet te vragen, maar doe het toch
Heeft er hier iemand ervaring met een duke II uit 2004? Het lager wat om de bedieningsstang van de koppeling zit is in puin gedraaid bij mij. wordt de 2e koppelingscylinder in twee maanden tijd, ben bang dat de grondboring aan puin is ( men motorblok )
Alleen het binnen lager zit nog om het asjes, de koppelingscylinder is weer aan puin....
weet iemand wat te doen
?
Ziet er serieus uit deze keer...Het gruis van het lager heeft lekker liggen raggen in de rechtermotorhelft....
 |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Za, 14 Jun. 2008, 21:28 Onderwerp: |
|
|
Euhm wat is een duke-II ?? een superduke?
LC8 blok heeft geen lager OM de koppelingsstang zover ik weet... dus ik snap ook echt niet welk lager je bedoelt. _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
verhoef40
|
Geplaatst: Za, 14 Jun. 2008, 21:57 Onderwerp: |
|
|
Dr_Bean schreef: | Euhm wat is een duke-II ?? een superduke?
LC8 blok heeft geen lager OM de koppelingsstang zover ik weet... dus ik snap ook echt niet welk lager je bedoelt. |
Das ook een KTM een LC 4 motorblok.....
Zoek mezelf het schompes op internet, maar sta alleen ben ik bang met deze beschadiging aan men motorblok.... |
|
Naar boven |
|
 |
verhoef40
|
Geplaatst: Za, 14 Jun. 2008, 21:58 Onderwerp: |
|
|
verhoef40 schreef: | Dr_Bean schreef: | Euhm wat is een duke-II ?? een superduke?
LC8 blok heeft geen lager OM de koppelingsstang zover ik weet... dus ik snap ook echt niet welk lager je bedoelt. |
Das ook een KTM een LC 4 motorblok.....
Zoek mezelf het schompes op internet, maar sta alleen ben ik bang met deze beschadiging aan men motorblok.... |
ook wel superduke ja....  |
|
Naar boven |
|
 |
Daan

|
Geplaatst: Zo, 15 Jun. 2008, 8:38 Onderwerp: |
|
|
Koppelings cilinder??
Een LC4 heeft toch een kabelbediende koppeling??
Heb je het over de die lange drukstift die dwars door het blok heen loopt
of het verticale korte asje (die waar het bedieningsheveltje op zit).
Maar misschien kun je je vragen beter stellen op noppenforum of allroad maniacs forum, daar zitten mannen die wel verstand van LC4 hebben
Of nog beter, monomaniacs forum, maar dat is wel een groepje hollanders die onder elkaar in het engels zitten te praten  _________________ Groet Daan (LC8-Junkie).
(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv |
|
Naar boven |
|
 |
verhoef40
|
Geplaatst: Zo, 15 Jun. 2008, 8:50 Onderwerp: |
|
|
Daan schreef: | Koppelings cilinder??
Een LC4 heeft toch een kabelbediende koppeling??
Heb je het over de die lange drukstift die dwars door het blok heen loopt
of het verticale korte asje (die waar het bedieningsheveltje op zit).
Maar misschien kun je je vragen beter stellen op noppenforum of allroad maniacs forum, daar zitten mannen die wel verstand van LC4 hebben
Of nog beter, monomaniacs forum, maar dat is wel een groepje hollanders die onder elkaar in het engels zitten te praten  |
Ik heb het over die drukstif, die wordt bij mij hydraulisch aangestuurd door een werkcylinder, om het asje zit een naaldlager ( of zat ?? aan het puin te zien ) |
|
Naar boven |
|
 |
|