lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

KapotteTM bis

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Werkplaats berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Raketman

BerichtGeplaatst: Za, 12 Apr. 2008, 0:02    Onderwerp: KapotteTM bis Reageer met quote

Jawel gaan we weer lipsrsealed

Deze middag, bij het einde van een rijles merk ik ineens dat de koppelingsdruk volledig wegvalt. An sich geen drama om te schakelen, behalve met een 990. Probeer je kruispunten maar eens op tijd in te schatten met een motorfiets die in vrijloop in eerste ergens rond de 15-16km/h blijft rijden bucktooth ...

Toch teruggeraakt op't werk, en dan in de namiddag de hele handel op de aanhangwagen gezet en richting dealer.
Dezelfde dan het koppakkingsgeval, inderdaad.
Bij aankomst blijken het Orange-Days te zijn of zoiets, hetgeen kennelijk een reden was om ter plekke een feestje te bouwen. De werkplaats volgestouwd met tafeltjes en stoeltjes, een toog mèt drank...en dan een klant die met een dringend geval binnenkomt. Kijken wat ie doet wink3 ...
Om een kort verhaal lang te maken : tafeltjes werden opzijgezet, een brug werd vrijgemaakt en een half uur later kon ik de motor weer meenemen. Voorzien van een nieuwe -geupdate- koppelingspomp.
Vermoedde al dat het dat was gezien de verhalen over dat kreng hier op't forum.

Na een aanval op het record "langste garantieherstelling ooit" denk ik dat dit een welgemeende poging tot "kortste garantieherstelling ooit" kan genoemd worden.

Het mocht natuurlijk ook wel eens meezitten wacko ...
En nu hoop ik echt dat ik het -wat defecten betreft- gehad heb voor een lange tijd.

2006 990 Adv ABS (125k)
2012 990 Adv ABS (54k)
2017 Africa Twin (80k)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Daan

BerichtGeplaatst: Za, 12 Apr. 2008, 10:28    Onderwerp: Reageer met quote

Da's netjes thumbsup

Dan hebben ze zich de kritiek toch aangetrokken, en tof dat ze dat pompje op voorraad hebben ook.
alhoewel dat ook wel nodig is, want ze gaan nogal eens lek.
Volgens mij hebben alle 2007 modellen de al geupdate versie, maar die verschillen niet veel tov de oude modellen.
Deze is beter, maarja kost ook aanzienlijk meer
http://forum.lc8.nl/viewtopic.php?t=1160

(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Werkplaats Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: